Gå til innhold

Hva slags fuktighetskrem bruker dere i underlivet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bruker cerave på hele kroppen. Smører naturligvis ikke inni dåsa, men jeg får tørr hud utenpå, akkurat som på resten av kroppen. Innimellom smører jeg inn hodebunnen med krem også og sover med det. Vasker da håret dagen etter. 

Anonymkode: d1b32...aa5

Hvit vaselin daglig, kombinert med en reseptbelagt salve ukentlig.

Fordi jeg har lichen sclerosis og gynekologen anbefaler det. Tidligere har jeg ikke behøvd noe. Det er ikke vanlig om man er frisk. 

Anonymkode: e52cd...a43

Er mange så bruker intim krem/gel eller oljer og smører underlivet med! Det er faktisk helt vanlig! 
Rart at folk her inne ikke har hørt om dette, men forståelig nok så er det jo ikke noe en deler med folk…. 🤔

Anonymkode: 52d1b...ecc

Annonse

Etter frisering i det området, smører jeg alltid med krem. For min den funker det meste av kremer, men passer alltid på at den ikke inneholder parfyme. Locobase eller decubal er gjerne favorittene. 

Anonymkode: 6034f...1b8

Anonym bruker skrev (På 20.4.2025 den 19.07):

Er mange så bruker intim krem/gel eller oljer og smører underlivet med! Det er faktisk helt vanlig! 
Rart at folk her inne ikke har hørt om dette, men forståelig nok så er det jo ikke noe en deler med folk…. 🤔

Tja, har aldri tenkt på at det var noe man trengte, men da er jeg vel heldig da. Smører ikke for å smøre uten at det er et behov der lissom….

Anonymkode: 520ba...3a3

Det er overhodet ikke vanlig.

Anonymkode: 18b69...bdc

Hva er poenget?

Anonymkode: 2d37c...42f

Anonym bruker skrev (På 20.4.2025 den 19.01):

Hvit vaselin daglig, kombinert med en reseptbelagt salve ukentlig.

Fordi jeg har lichen sclerosis og gynekologen anbefaler det. Tidligere har jeg ikke behøvd noe. Det er ikke vanlig om man er frisk. 

Anonymkode: e52cd...a43

Hjelper det? Kan jeg spørre hvilken salve du bruker ukentlig? Jeg har også LS og det er vanskelig å finne noe som hjelper….

Anonymkode: 0eeec...f9f

Nei, det er ikke vanlig. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nei, det er ikke vanlig. Man trenger ikke å smøre seg inn med krem overalt.

Anonymkode: d389b...8e7

Man trenger ikke smøre seg med krem i det hele tatt om man ikke har overdreven tørr hud etc. Jeg har aldri brukt noe form for kremer annet enn solkrem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...