Anonne Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Er det noen sted å anbefale som ikke er så alt for dyr?
the amazing spidermamma Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Prisen vet jeg ikke, men Bristol har jo alltid vært stedet for en klassisk afternoon tea.
Elina Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Pascal har afternoon tea, det har også Grand Cafe (de har også Tipsy tea).
Anonym bruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Jeg liker Bristol best, men har hørt bra ting om A.C. Perchs også. Karlsborg spiseforretning var direkte dårlig, mens jeg synes Geand har det lekreste lokalet men ikke leverer helt på mat og service. Prisen er ikke helt ulik de ulike stedene. Anonymkode: 5eded...151
Anonne Skrevet 20. april Forfatter #5 Skrevet 20. april Jeg tror vi ender på Bristol. har hørt mye bra om de
Anonym bruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Mendels på Karl Johan er ok Anonymkode: 8cc73...dad
Anonym bruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Anonne skrev (7 timer siden): Er det noen sted å anbefale som ikke er så alt for dyr? Fett å skrive engelsk i steden for norsk. Tror du at du er tøff når du skriver engelsk? Anonymkode: f5c5f...77e
Anonym bruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Fett å skrive engelsk i steden for norsk. Tror du at du er tøff når du skriver engelsk? Anonymkode: f5c5f...77e Hæ? Anonymkode: 1dcd9...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå