Anonym bruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Bare ren nysgjerrighet. Hender det du bruker filter? Hvilke type filter bruker du? Morsomme eller slike som «bare gjør deg yngre»? Anonymkode: ef831...afb
Anonym bruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Er for voksen til å holde på sånn. Anonymkode: 2ed88...b2a
Anonym bruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Hvis jeg først bruker det er det bare filter som er helt åpenbart filter. Anonymkode: 6de01...975
Anonym bruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Nei, det gjør jeg ikke. De såkalte skjønnhetsfilterne får meg bare til å se rar ut. I tillegg så vet jo vennene mine hvordan jeg ser ut😅 Anonymkode: 9ee0d...a2b
Anonym bruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Aldri tatt et bilde med filter av meg selv noen sinne, knapt tatt en selfie. Anonymkode: 75435...2d3
Anonym bruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Kommer litt an på. Om jeg vil ta et bilde og jeg ikke har sminket meg f eks kan jeg ha et naturlig filter. Ikke noe galt i det. Men sjelden jeg legger ut selfie. Jeg er midt i 40 åra, og klart det er fristende å bruke filter der linjer i ansiktet er glatter ut. Men folk vet jo hvordan jeg ser ut så.. Anonymkode: 007dc...48f
Anonym bruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Selfie er ikke noe jeg driver særlig med, filter for å pynte på blir bare dumt, folk vet jo hvordan jeg ser ut. Men jeg sender av og til noen av de tullete på snap, vi har en ganske enkel humor i min familie. For gammel kan jeg umulig være når det slår såpass godt an hos de som snart er 70 i den gjengen 😅 Anonymkode: e44ad...726
Anonym bruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Om jeg gjør det så er det filter som er åpenbart på tull og bare til venninner eller familie som gjør det samme. Det er litt pinlig å se folk som bruker bilder med filter på alvor. Jeg har et par kollegaer som har filterbilder som profilbilde på Teams. Det er bare rart å se bildene med glatt fløyelshud og lange øyevipper når du vet hvordan de egentlig ser ut ved kaffeautomaten om morgenen. Anonymkode: b0082...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå