Gå til innhold

Deler du bilder med filter av deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ren nysgjerrighet. 
Hender det du bruker filter? 
Hvilke type filter bruker du? Morsomme eller slike som «bare gjør deg yngre»?

Anonymkode: ef831...afb

Skrevet

Er for voksen til å holde på sånn. 

Anonymkode: 2ed88...b2a

Skrevet

Hvis jeg først bruker det er det bare filter som er helt åpenbart filter. 

Anonymkode: 6de01...975

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. 

De såkalte skjønnhetsfilterne får meg bare til å se rar ut. I tillegg så vet jo vennene mine hvordan jeg ser ut😅

Anonymkode: 9ee0d...a2b

Skrevet

Aldri tatt et bilde med filter av meg selv noen sinne, knapt tatt en selfie.

Anonymkode: 75435...2d3

Skrevet

Kommer litt an på. Om jeg vil ta et bilde og jeg ikke har sminket meg f eks kan jeg ha et naturlig filter. Ikke noe galt i det. Men sjelden jeg legger ut selfie. Jeg er midt i 40 åra, og klart det er fristende å bruke filter der linjer i ansiktet er glatter ut. Men folk vet jo hvordan jeg ser ut så.. 

Anonymkode: 007dc...48f

Skrevet

Selfie er ikke noe jeg driver særlig med, filter for å pynte på blir bare dumt, folk vet jo hvordan jeg ser ut. 

Men jeg sender av og til noen av de tullete på snap, vi har en ganske enkel humor i min familie. For gammel kan jeg umulig være når det slår såpass godt an hos de som snart er 70 i den gjengen 😅

Anonymkode: e44ad...726

Skrevet

Om jeg gjør det så er det filter som er åpenbart på tull og  bare til venninner eller familie som gjør det samme. Det er litt pinlig å se folk som bruker bilder med filter på alvor. Jeg har et par kollegaer som har filterbilder som profilbilde på Teams. Det er bare rart å se bildene med glatt fløyelshud og lange øyevipper når du vet hvordan de egentlig ser ut ved kaffeautomaten om morgenen. 

Anonymkode: b0082...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...