Gå til innhold

Autisme i voksen alder

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår deg veldig godt, jeg var helt lik som deg. Ringte til autismeforeningen, tok han med til familievernkontoret. Kurs. Osv.

Så lenge han ikke skader barna deres så er det jo bare til å prøve ❤️ jeg håper virkelig det ordner seg.

Prøv gruppen på Facebook. Snapchat: Tema:Autisme. Kurset: oss to og AFS. 

Anonymkode: 3f8a9...d7c

Han skader på ingen måte barna :) Vi går hos ei fantastisk dame på FVK som er god på autisme, så jeg håper han tar imot den hjelpen hun evt. kan gi han på egenhånd. Han trenger bare tid å fordøye det, for første innskytelse var at det var for vanskelig å skulle gå til samtaler for. Men etter at vi har snakket det ihjel igjen i påsken ser han at han faktisk må få hjelp. Og han ønsker det. Men hans default er å si "nei" først, uansett

Takk for tips! :)

Anonymkode: 5f019...f77

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han skader på ingen måte barna :) Vi går hos ei fantastisk dame på FVK som er god på autisme, så jeg håper han tar imot den hjelpen hun evt. kan gi han på egenhånd. Han trenger bare tid å fordøye det, for første innskytelse var at det var for vanskelig å skulle gå til samtaler for. Men etter at vi har snakket det ihjel igjen i påsken ser han at han faktisk må få hjelp. Og han ønsker det. Men hans default er å si "nei" først, uansett

Takk for tips! :)

Anonymkode: 5f019...f77

Prøv også herr_og_frue1 Tandberg på snapchat ❤️❤️

Så lenge barna har det bra, så er det det viktigste ❤️

Anonymkode: 3f8a9...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...