Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #1 Skrevet 19. april 2025 Hei. Kan noen komme med tips om barnevogn? En med både både bagdel og sittedel. Eventuelt bare sittedel, altså en sportsvogn. Fire hjul, ikke svingbare. Noen som kan kjøres i terreng. Det vil si større lufthjul og god demping osv. For eksempel grusvei, traktorvei osv, da jeg er glad i å gå turer i skogsområder. Og på vinteren. Jeg ønsker at den er lun og god (vindtett stoff i kalesjen osv). Og så vil jeg kunne bruke den som sovevogn til 3 år. Den må derfor passe en unge som er rundt en meter lang. Noen forslag? Anonymkode: 0cb2a...f26
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #2 Skrevet 19. april 2025 Emaljunga. Er ikke mange andre vogner som kan måle seg med komfort, kjøreegenskaper og plass. Anonymkode: a5c18...e25
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #3 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Emaljunga. Er ikke mange andre vogner som kan måle seg med komfort, kjøreegenskaper og plass. Anonymkode: a5c18...e25 Men den har svingbare hjul og ikke plass til en treåring. Da må jeg ev kjøpe en gammel brukt på finn… Finnes det ingen ny vogner med de samme egenskapene? Anonymkode: 0cb2a...f26
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #4 Skrevet 19. april 2025 Jeg mener at Emmaljunga Sento Kombi Ergo har låsbare hjul. Den passer til barn opp til fire år. Anonymkode: 5e282...29a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #5 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men den har svingbare hjul og ikke plass til en treåring. Da må jeg ev kjøpe en gammel brukt på finn… Finnes det ingen ny vogner med de samme egenskapene? Anonymkode: 0cb2a...f26 Danske vogner. Men de er store og tunge Anonymkode: 3443a...8a1
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #6 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men den har svingbare hjul og ikke plass til en treåring. Da må jeg ev kjøpe en gammel brukt på finn… Finnes det ingen ny vogner med de samme egenskapene? Anonymkode: 0cb2a...f26 De lager bare dritt for tiden. Anonymkode: 3443a...8a1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2025 #7 Skrevet 20. april 2025 Synes Emmaljunga har elendig kvalitet nå. Kjøpte den med første, super vogn. Med siste så var den knirkete og plastikken knakk her og der. Kjøpte en joggevogn med låsbart framhjul da hun skulle sitte. Angrer på jeg ikke kjøpte denne før, det var mulig å koble bagdel på den. Den hadde lavt tyngdepunkt og litt skråstilte hjul så til tross tre hjul veltet den ikke. Alle hjulene var gummihjul og den hadde god demping. I tillegg var framhjulet såpass stort at litt dyp snø ikke var noe problem. De små hjulene man får i dag egner seg ikke på snørike plasser. To framhjul og mye snø er ofte også et helvete. Tror nesten ikke det finnes vogner med store framhjul lengre. Uansett, trehjuling med god størrelse på hjulene er en vinner for meg. Dette var den beste vogna jeg har hatt. Ikke en tradisjonell vogn men vanvittig praktisk. Tror ikke den jeg kjøpte selges med liggedel lengre. Men se på f.eks. Thule urban glide. Den har ikke skråstilte hjul, men ville undersøkt den. Anonymkode: 9d741...e41
Anonym bruker Skrevet 20. april 2025 #8 Skrevet 20. april 2025 Om du bare skal ha sittevogn slår ingen B.O.B løpevogn. Ikke et eneste knirk og solid. Anonymkode: 9d741...e41
Anonym bruker Skrevet 20. april 2025 #9 Skrevet 20. april 2025 Jeg ville ikke kjøpt kombivogn, jeg ville kjøpt en solid dypvogn og byttet den ut med en solid joggevogn når ungen ble litt større. De danske dypvognene er større og mer solide enn de norske faktisk, så jeg ville tittet i Danmark etter dypvogn om du vil ha en stødig og solid en. Anonymkode: e72dc...662
Anonym bruker Skrevet 20. april 2025 #10 Skrevet 20. april 2025 Anonym bruker skrev (På 19.4.2025 den 13.10): Emaljunga. Er ikke mange andre vogner som kan måle seg med komfort, kjøreegenskaper og plass. Anonymkode: a5c18...e25 Etter to barn og «vogndilla» og erfaring fra neste alle store produsenter, er Emmaljunga absolutt best- for barnet og for den som triller, absolutt den beste kvalitet og komfort for «alle parter» 😊 Anonymkode: db1da...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå