Anonym bruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Hvorfor er det sånn? Der man ser story til venner er det også influensere og andre idioter som tar bilder av seg selv i speilet. De irriterer meg. Jeg blokkerer og blokkerer, men de kommer likevel tilbake! Hvorfor?! Er de sponset av snapchat eller? Anonymkode: 85850...d6b
Anonym bruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Dette lurer jeg og på, vil ikke se dem på hverken snap eller instagram( har lukket bruker). Mulig å reservere seg? Anonymkode: e2b71...d25
Anonym bruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Jeg orket ikke, og slettet snap. Deilig! Anonymkode: 016a8...acc
Anonym bruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg orket ikke, og slettet snap. Deilig! Anonymkode: 016a8...acc Tro meg, jeg har vurdert det. Men snap er det eneste sosiale medier jeg har. Jeg har prøvd så godt jeg kan å ikke irritere meg over alle de udugelige influenserene etc, men klarer det ikke, jeg blir like forbanna hver gang de dukker opp. Skulle ønske jeg kunne bestemme selv hva jeg vil se. Hi Anonymkode: 85850...d6b
Anonym bruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (På 18.4.2025 den 9.54): Tro meg, jeg har vurdert det. Men snap er det eneste sosiale medier jeg har. Jeg har prøvd så godt jeg kan å ikke irritere meg over alle de udugelige influenserene etc, men klarer det ikke, jeg blir like forbanna hver gang de dukker opp. Skulle ønske jeg kunne bestemme selv hva jeg vil se. Hi Anonymkode: 85850...d6b Men du bestemmer jo selv hva du vil se, det er bare å la være å klikke deg inn. At du får opp ett bilde fra en konto får du ikke gjort noe med, men det blir jo det samme som å scrolle forbi uinteressante artikler på nettaviser osv. Anonymkode: 21ff0...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå