Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #1 Skrevet 17. april 2025 Noen tips ang.konfirmasjon? Hadde dere babyalbum liggende slik at gjester kunne bla i? I denne digitale verden har jeg dessverre ikke alt av bilder i album…jeg holder nå på å ordne slik av vi henger opp bilder som en girlander om dere skjønner?Er det bra nok?🫣Føler meg som en dårlig mor nå…… Anonymkode: 49710...361
amandine Skrevet 17. april 2025 #2 Skrevet 17. april 2025 Nei vi hadde ikke babybilder, vi laget en presentasjon som gikk med bilder på en stor skjerm. Men jeg synes ikke det nødvendigvis hører med. Folk er forskjellige, da! Vi gjør alle det som passer oss. Noen vil ha album, noen vil ha tema, andre vil ikke. Hva vil konfirmanten? Det er det som betyr noe!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #3 Skrevet 17. april 2025 amandine skrev (8 minutter siden): Nei vi hadde ikke babybilder, vi laget en presentasjon som gikk med bilder på en stor skjerm. Men jeg synes ikke det nødvendigvis hører med. Folk er forskjellige, da! Vi gjør alle det som passer oss. Noen vil ha album, noen vil ha tema, andre vil ikke. Hva vil konfirmanten? Det er det som betyr noe! Høres fint ut slik dere gjorde det💕Jeg er dessverre ikke god på slike tekniske greier og vet ikke om vi har tilgang på stor skjerm der vi skal feire konfirmanten. For henne er det helt ok med bilder på girlander🥰Bare jeg som føler jeg burde hatt tid til å ordne en skikkelig album eller noe annet…. Anonymkode: 49710...361
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #4 Skrevet 17. april 2025 Jeg laget et album til dem, bestile på nett. Litt forskjellige bilder fra ca 2 år (etter babyalbum) og frem til i dag. Litt tekst hist og pist om oppveksten så langt, hva de hadde prøvd av fritidsaktiviteter osv. Den lå på gavebordet og alle så gjennom dem Søsteren min lagde en sånn snor du beskriver. Ble veldig fint. Fremkalte mange bilder og hang opp med små klyper på en snor. Ble veldig fint. Anonymkode: 9188e...b86
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #5 Skrevet 17. april 2025 Jeg har fått klar beskjed av min 12 åring at det er uaktuelt med masse bilder fra livet hans i konfirmasjonen. Og i vært fall ikke noe som kan anses som flaut. Når den tid kommer, kommer jeg til å be han gå igjennom aktuelle bilder, for å si det sånn 😅 Han er veldig privat av seg. Anonymkode: 2578d...68b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #6 Skrevet 17. april 2025 Vi printet ut masse bilder, og hang dem opp med teip på en vegg i stuen. Bilder med stort sett alle som var i konfirmasjonen, og fra hun var baby til nå. Alle var borte og tittet på veggen, og mimret med konfirmanten. Ikke noe fancy, bare koselig ☺️ Anonymkode: 2b499...86c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #7 Skrevet 19. april 2025 Jeg hadde et bilde på lerret av datteren min som baby. Skoene hennes fra hun var liten og klær. Anonymkode: ab6bd...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå