Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #1 Skrevet 17. april 2025 Jeg håper ikke jeg er det, men er i bytting av p-piller og hadde ubeskyttet i forgårs. Vi har datet en liten stund og det er helt krise om jeg blir gravid. Har noen blitt det med en date? Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #2 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg håper ikke jeg er det, men er i bytting av p-piller og hadde ubeskyttet i forgårs. Vi har datet en liten stund og det er helt krise om jeg blir gravid. Har noen blitt det med en date? Anonymkode: d70ab...6d7 Ja. Ble det med en mann. Hoppet av i svingen 😬😬😬 Anonymkode: 49dc8...0cc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #3 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja. Ble det med en mann. Hoppet av i svingen 😬😬😬 Anonymkode: 49dc8...0cc Tok du vare på det? Hva skjedde mellom dere da? Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #4 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Tok du vare på det? Hva skjedde mellom dere da? Anonymkode: d70ab...6d7 Ja, barnet er blitt stor nå ❤️ far hater oss. Anonymkode: 49dc8...0cc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #5 Skrevet 17. april 2025 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 8a85b...ddd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #6 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja, barnet er blitt stor nå ❤️ far hater oss. Anonymkode: 49dc8...0cc Merkelig... Anonymkode: 8a85b...ddd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #7 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 8a85b...ddd Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Merkelig... Anonymkode: 8a85b...ddd Jeg håper såklart jeg ikke er det og vurderer sterkt abort om så, men det tror jeg ikke jeg klarer heller. Nå holder meg og han egentlig litt på så er gode sjanser for at det blir oss. Men tror neppe det får oss mer sammen om jeg er gravid Ja merkelig han hater dere. Fedre har ansvar de også. Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #8 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg håper såklart jeg ikke er det og vurderer sterkt abort om så, men det tror jeg ikke jeg klarer heller. Nå holder meg og han egentlig litt på så er gode sjanser for at det blir oss. Men tror neppe det får oss mer sammen om jeg er gravid Ja merkelig han hater dere. Fedre har ansvar de også. Anonymkode: d70ab...6d7 Vi har ingen kontakt med far. Er hans tap. Jeg klarte ikke å ta abort. Anonymkode: 49dc8...0cc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #9 Skrevet 17. april 2025 Ja, og nå 25 år senere er vi gift og har tre barn 😍 Anonymkode: f8aef...51c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #10 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja, og nå 25 år senere er vi gift og har tre barn 😍 Anonymkode: f8aef...51c 🥰🥰🥰 herlig! Det hører vel til sjeldenhetene det at det går så planke. Nydelig da🥰 Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #11 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg håper ikke jeg er det, men er i bytting av p-piller og hadde ubeskyttet i forgårs. Vi har datet en liten stund og det er helt krise om jeg blir gravid. Har noen blitt det med en date? Anonymkode: d70ab...6d7 Hvis det er krise å bli gravid, hvorfor har du da ikke vært på apoteket og kjøpt angrepille? Anonymkode: bc57d...895
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #12 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvis det er krise å bli gravid, hvorfor har du da ikke vært på apoteket og kjøpt angrepille? Anonymkode: bc57d...895 Jeg er over eggløsning. Da har null hensikt. Tror å håper jeg ikke er gravid. Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #13 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg er over eggløsning. Da har null hensikt. Tror å håper jeg ikke er gravid. Anonymkode: d70ab...6d7 Hvorfor brukte du ikke prevensjon hvis det er så krise å bli gravid? Anonymkode: 24154...016
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #14 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (På 17.4.2025 den 14.03): Ja, barnet er blitt stor nå ❤️ far hater oss. Anonymkode: 49dc8...0cc Hater barnet også? Anonymkode: ddfd9...6d3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #15 Skrevet 18. april 2025 Ja. Jeg fortalte på første date at jeg ikke tåler hormonprevensjon og har latexallergi, så om han ikke ville ha barn, måtte han ta ansvar. Jeg kjøpte latexfrie kondomer, han nektet å bruke. Så ble jeg gravid (sjokk!) og han mente jeg hadde lurt ham. Vi ble dog sammen, jeg flyttet inn hos han og stesønn på 8 år og vi skulle leke happy family. Slik gikk det ikke. Gjennom hele svangerskapet viste han null interesse (sånn jeg husker det) og da sønnen vår var 7 uker gammel, sa han i en diskusjon; "hvis du ville tatt vare på parforholdet ditt, hadde du tatt abort". Jeg dro dagen etter og så meg aldri tilbake. Et par år med helvete fulgte (naturligvis, jeg hadde påført han skam ved å dra med ungen, fasade var alt), med familievernkontor, spedbarnsteamet på bup, helsestasjon og god støtte i familie. Så ble vi gradvis venner og har et veldig godt samarbeid i dag. Jeg satt sammen med barna (vårt, hans og hennes) på første rad i bryllupet hans. Da var sønnen vår 3 år. Men samarbeidet har ikke kommet av seg selv. Man må svelge mange kameler og velge sine kamper. Til syvende og sist så er det barnet som gjelder og klarer begge å ha det som fokus, går det som regel bra. Anonymkode: b2da9...c1d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #16 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja. Jeg fortalte på første date at jeg ikke tåler hormonprevensjon og har latexallergi, så om han ikke ville ha barn, måtte han ta ansvar. Jeg kjøpte latexfrie kondomer, han nektet å bruke. Så ble jeg gravid (sjokk!) og han mente jeg hadde lurt ham. Vi ble dog sammen, jeg flyttet inn hos han og stesønn på 8 år og vi skulle leke happy family. Slik gikk det ikke. Gjennom hele svangerskapet viste han null interesse (sånn jeg husker det) og da sønnen vår var 7 uker gammel, sa han i en diskusjon; "hvis du ville tatt vare på parforholdet ditt, hadde du tatt abort". Jeg dro dagen etter og så meg aldri tilbake. Et par år med helvete fulgte (naturligvis, jeg hadde påført han skam ved å dra med ungen, fasade var alt), med familievernkontor, spedbarnsteamet på bup, helsestasjon og god støtte i familie. Så ble vi gradvis venner og har et veldig godt samarbeid i dag. Jeg satt sammen med barna (vårt, hans og hennes) på første rad i bryllupet hans. Da var sønnen vår 3 år. Men samarbeidet har ikke kommet av seg selv. Man må svelge mange kameler og velge sine kamper. Til syvende og sist så er det barnet som gjelder og klarer begge å ha det som fokus, går det som regel bra. Anonymkode: b2da9...c1d Okay, så kjipt.... Han er her er ikke den typen som ville blitt fly forbannet. Han er polititi og rolig holdning, så jeg tviler på jeg får trusler fra Han. Men er det at man ikke skal bli gravid med en man dater, det kan umulig starte bra med en graviditet. Min feil men jeg sa til han at jeg skiftet p-piller, han syntes det var helt ok. Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #17 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hater barnet også? Anonymkode: ddfd9...6d3 Jeg kan ikke svare for far. Men far ønsker ikke kontakt med barnet, ønsker ikke å høre om barnet eller noe. Helt uforståelig for meg ! Anonymkode: 49dc8...0cc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #18 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (På 17.4.2025 den 11.18): Jeg håper ikke jeg er det, men er i bytting av p-piller og hadde ubeskyttet i forgårs. Vi har datet en liten stund og det er helt krise om jeg blir gravid. Har noen blitt det med en date? Anonymkode: d70ab...6d7 Ble gravid første gang vi møttes, en fuktig kveld på byen. Til mitt forsvar hadde jeg spiral. Nå, 17 år senere, har vi fått fire barn sammen 😊 griseflaks! Anonymkode: c3a5c...d64
Anonym bruker Skrevet 18. april 2025 #19 Skrevet 18. april 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er over eggløsning. Da har null hensikt. Tror å håper jeg ikke er gravid. Anonymkode: d70ab...6d7 Er jo ikke null hensikt da, hvis du mener at du ikke kan bli gravid fordi du er over eggløsning, så er det vel ingen mulighet da eller...? Anonymkode: bc57d...895
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #20 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Er jo ikke null hensikt da, hvis du mener at du ikke kan bli gravid fordi du er over eggløsning, så er det vel ingen mulighet da eller...? Anonymkode: bc57d...895 Denne sexen skjedde ei ukes tid etter mensen, jeg aner ikke når jeg har EL. Men sannsynligheten for å bli gravid er jo liten på første treff. Jeg bare tenker "hvis jeg er gravid", jeg klarer nok ikke en abort. Vi møtes hele tiden og håpet er jo at det blir oss en dag uansett. Han sa første gang da vi datet at han ikke utelukket flere barn, så han var litt åpen for det. Bare så dumt av meg å ikke gå på prevensjon akkurat da. Anonymkode: d70ab...6d7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #21 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Denne sexen skjedde ei ukes tid etter mensen, jeg aner ikke når jeg har EL. Men sannsynligheten for å bli gravid er jo liten på første treff. Jeg bare tenker "hvis jeg er gravid", jeg klarer nok ikke en abort. Vi møtes hele tiden og håpet er jo at det blir oss en dag uansett. Han sa første gang da vi datet at han ikke utelukket flere barn, så han var litt åpen for det. Bare så dumt av meg å ikke gå på prevensjon akkurat da. Anonymkode: d70ab...6d7 Vel, det er det mange som har trodd. Hadde jo ikke vært noe i veien for å ta en angrepille uansett da, men det er ikke gjort, så hvis du er gravid, så får du stå i det da... Anonymkode: bc57d...895
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #22 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Denne sexen skjedde ei ukes tid etter mensen, jeg aner ikke når jeg har EL. Men sannsynligheten for å bli gravid er jo liten på første treff. Jeg bare tenker "hvis jeg er gravid", jeg klarer nok ikke en abort. Vi møtes hele tiden og håpet er jo at det blir oss en dag uansett. Han sa første gang da vi datet at han ikke utelukket flere barn, så han var litt åpen for det. Bare så dumt av meg å ikke gå på prevensjon akkurat da. Anonymkode: d70ab...6d7 Det er jo en stor risiko å få barn med en du bare er på datestadiet med. Du blir bundet til han de neste 18 årene. Har du barn fra før? Du får krysse fingrene for at du ikke er gravid og sørge for sikker prevensjon fremover. Anonymkode: 24154...016
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #23 Skrevet 19. april 2025 Er det kun jeg som opplever at HI håper at hun er gravid og vil ha “solskinnshistorier” om fuckboys som har skjønt at bootycallen var den rette etter at hun ble gravid? Anonymkode: d0e7d...4a6
Anonym bruker Skrevet 19. april 2025 #24 Skrevet 19. april 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Er det kun jeg som opplever at HI håper at hun er gravid og vil ha “solskinnshistorier” om fuckboys som har skjønt at bootycallen var den rette etter at hun ble gravid? Anonymkode: d0e7d...4a6 😅😅😅😅 Anonymkode: 49dc8...0cc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2025 #25 Skrevet 20. april 2025 En venn av meg var på første date med en dame å de endte opp med å ha sex. Hun ble gravid,å de måtte bruke svangerskapet til å bli bedre kjent. Anonymkode: 66977...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå