Anonym bruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Alt for mange😊😊😊 Ikke telt, men minst 50 par🫣🫣🫣 Anonymkode: e8763...188
Anonym bruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Alt for mange😊😊😊 Ikke telt, men minst 50 par🫣🫣🫣 Anonymkode: e8763...188 Oj. Jeg har 2 🙈 Anonymkode: 6ddfe...b9d
Anonym bruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Oj. Jeg har 2 🙈 Anonymkode: 6ddfe...b9d Et voksent menneske som bare har 2 par sko høres utrolig rart ut. Jeg har i underkant av 30 par. Anonymkode: 24712...2db
Anonym bruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Sikkert mellom 50 - 100 her 🙈 Elsker sko 🤩😍 Anonymkode: e4367...454
Anonym bruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Oj. Jeg har 2 🙈 Anonymkode: 6ddfe...b9d Du har jo mer enn det? Bunad sko, finsko, vintersko og sesongsko? Jeg har veldig mange sko men få jeg bruker Anonymkode: 50d9a...462
Anonym bruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Jeg har nok 20 par. Men bruker bare 6 av de. Har litt dårlig råd nå, så bruker opp de jeg har først. Før jeg ble ufør hadde jeg råd til nye sko hver sesong. Ikke nå lenger. Anonymkode: 68983...0b8
amandine Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Kjøper absolutt ikke nødvendigvis nytt bare fordi det er ny sesong, men jeg har flere par på jobb som jeg bytter mellom for der går jeg mye, og så er det bunadsko, noen pensko, vintersko(de eldste er 20 år, like gamle som de eldste barna men brukbare fremdeles) , gummistøvler, tursko, joggesko, sneakers. Jeg har ikke veldig mange par sko, men det blir jo noen når man legger sammen, likevel.
Anonym bruker Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april Jeg har ikke mange, men likevel flere enn to ja. To par joggesko, det ene gore-tex. Vintersko og piggsko Skinnsko som er litt penere. Bunadsko Sandaler. 7 par da. Anonymkode: 8dad7...baa
Anonym bruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april 20-30 kanskje. Mannen har flere Anonymkode: 01e8a...72b
Anonym bruker Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april Jeg har absolutt ikke skodilla, men har jo et liv som krever tilpasset fottøy. Så fra innesko til fjellsko har jeg nok ca 15-20 par. Noen er nesten i daglig bruk mens andre ikke får luftet seg mer enn 1-2 ganger i året. Anonymkode: 6e419...885
prekæs Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Kanskje 20. De eldste er 25 år og bunadsko. Ellers har jeg et par kjøpt i Frankrike i 06 som blir brukt til pent jevnlig. 2.3 pumps som sjelden blir brukt, noen tøysko som sjelden blir brukt, div støvletter jeg trenger og en joggeskopark som er en riking verdig
amandine Skrevet 16. april #14 Skrevet 16. april amandine skrev (1 time siden): Kjøper absolutt ikke nødvendigvis nytt bare fordi det er ny sesong, men jeg har flere par på jobb som jeg bytter mellom for der går jeg mye, og så er det bunadsko, noen pensko, vintersko(de eldste er 20 år, like gamle som de eldste barna men brukbare fremdeles) , gummistøvler, tursko, joggesko, sneakers. Jeg har ikke veldig mange par sko, men det blir jo noen når man legger sammen, likevel. Samlet er det kanskje 30-40 par?
Anonym bruker Skrevet 16. april #15 Skrevet 16. april Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg har absolutt ikke skodilla, men har jo et liv som krever tilpasset fottøy. Så fra innesko til fjellsko har jeg nok ca 15-20 par. Noen er nesten i daglig bruk mens andre ikke får luftet seg mer enn 1-2 ganger i året. Anonymkode: 6e419...885 Meg med 7 par, og det har mer med økonomi enn livsstil å gjøre. Jeg har hund og går tur hver dag, mest i skogen. De to parene med joggesko fungerer fint til det. Et par gode sko koster fort mellom 1000 og 2000 kr, jeg kjøper ca et par i året og da er det gamle paret utslitt. Anonymkode: 8dad7...baa
frk Nilsen Skrevet 16. april #16 Skrevet 16. april Mange par! På jobb har jeg fire par jeg bytter på, ulike type løpesko (asfalt, terreng, pigg osv) skisko, fotballsko, innesko til trening, flere par sneakers, chelseaboots med og uten for, støvletter, støvler, fjellsko (høye og lave) bunadsko, flere typer sandaler (Birkenstock, lave fine, høye hæler) Flere typer pensko og pumps, loafers. Totalt over 50. Har sko som er over 20år gamle, de nyeste er fra februar i år. Fleste jeg har er rundt 5-10 år gamle. Treningssko byttes når de er slitt ut.
Anonym bruker Skrevet 16. april #17 Skrevet 16. april Har par 6 sko 2 par joggesko Sneakers Vintersko Tur/fjellsko Lave støvler Ikke kjøpt sko siden sommeren 2023, Anonymkode: 62cef...281
Anonym bruker Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har par 6 sko 2 par joggesko Sneakers Vintersko Tur/fjellsko Lave støvler Ikke kjøpt sko siden sommeren 2023, Anonymkode: 62cef...281 *Har 6 par sko Anonymkode: 62cef...281
Anonym bruker Skrevet 16. april #19 Skrevet 16. april Aner ikke, men har hvertfall 10 par sneakers, 4 par småsko, kanskje 5 par vintersko, joggesko, bunadsko, gummistøvler…. Anonymkode: 497e8...88a
Anonym bruker Skrevet 16. april #20 Skrevet 16. april Veldig få i forhold til andre kvinner, men flere enn jeg først trodde nå som jeg teller over. Til hverdags bruker jeg ikke så mange da, som regel vanntette sneakers til det meste, og tursko til tur i terrenget med hunden. Men jeg har et par finsko, et par bunadsko, er par sandaler, et par flipflopper, et par luftige sommersko og et par vinter-tursko utenom de to parene jeg bruker mest. Anonymkode: da8b2...075
Leverpostei Skrevet 16. april #21 Skrevet 16. april Jeg har lite plass, og kun sko jeg bruker. Lyse og mørke pumps, bunadssko, brune og svarte sandaler, svarte og brune støvletter, vintersko, tre ulike typer løpesko, turstøvler, gummistøvler, tøfler og sneakers i tre ulike farger. Ønsker meg hvite sneakers, det vil jeg gjerne ha til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 16. april #22 Skrevet 16. april 3 par løpe/treningssko et par stoffskifte et par kontorsko som står på jobb to par høye pumps Et par lave pensko Et par sandaler Et par innesko hjemme Et par bunadsko og et par bunadsstøvler Lave og høyre vandrestøvler Gummistøvler Et par vinterstøvel til hverdags og et til pent Et par vernestøvler Et par skistøvler Det blir 20 par til sammen. Selv om de er til ulik bruk var det fler enn jeg trodde. Anonymkode: 32374...eb0
Anonym bruker Skrevet 16. april #24 Skrevet 16. april Hva man skal med 50 par sko fatter jeg ikke. Sløseri og overforbruk rett og slett. Jeg har hverdagssko, joggesko, tursko, sandaler, pensko og bunadsko. Holder i lange baner. Anonymkode: 60ecd...4d1
Anonym bruker Skrevet 16. april #25 Skrevet 16. april Sist jeg sjekket var det omtrent 90. Har solgt/gitt bort noen par siden det, og noen har kommet til, så tallet er vel omtrent det samme. De eldste er sikkert over ca 20 år. Med alle ulike typer sportssko (rundt 10 par bare for ski), gamle pensko og hverdagssko i alle regnbuens farger blir det en del! Anonymkode: d8224...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå