Anonym bruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Jeg skal i bryllup i et naboland om noen måneder. Brudeparet har ønskeliste i butikker i dette landet, men disse butikkene er ikke her hjemme og jeg rekker ikke å handle der da jeg kommer dit kvelden før. Og ikke kjenner jeg noen av de andre gjestene heller. Så tenkte jeg skulle gi penger i gave. Men i det landets valuta, i norske penger eller sende via vipps på selve bryllupsdagen? Bruden er herfra og de drar relativt ofte hjem til hennes familie. Er det da tryggest å gi penger fysisk i norsk valuta da? Anonymkode: fdf5e...38e
Anonym bruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Bor de i Norge? Hvis ikke hadde jeg tatt ut i lokal valuta. Vipps er litt kjipt i bryllup synes jeg Anonymkode: dc807...33d
Anonym bruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april De bor ikke i Norge, men de er ofte på besøk hos brudens familie i Norge. TS Anonymkode: fdf5e...38e
Anonym bruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april 10 minutes ago, Anonym bruker said: De bor ikke i Norge, men de er ofte på besøk hos brudens familie i Norge. TS Anonymkode: fdf5e...38e Hadde da gitt i lokal valuta Anonymkode: dc807...33d
Anonym bruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hadde da gitt i lokal valuta Anonymkode: dc807...33d Takk for råd. Da skal jeg få til det ☺️ Anonymkode: fdf5e...38e
Anonym bruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Du trenger jo ikke følge ønskelisten. Finn noe hyggelig i Norge og ta med deg. Anonymkode: 878d4...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå