Gå til innhold

Hva er det som får voksne kvinner til å oppføre seg slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne trenden med å oppføre seg som småbarn for å legge stolt ut på nett, hva er det som får voksne fullt ut utviklede mentalt kvinner til å oppføre seg slik? Hun er voksen ja. Og hun er ikke den eneste som oppfører seg sånn på nett. Idiotisk trend. Synes menn det er søtt? For jeg synes det bare er teit.

Anonymkode: e7c31...4fe

Skrevet

Bilder burde vært forbudt på digitale medier. Det hadde reddet mange kvinner. Og deretter menn. 

Anonymkode: 2be14...026

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Denne trenden med å oppføre seg som småbarn for å legge stolt ut på nett, hva er det som får voksne fullt ut utviklede mentalt kvinner til å oppføre seg slik? Hun er voksen ja. Og hun er ikke den eneste som oppfører seg sånn på nett. Idiotisk trend. Synes menn det er søtt? For jeg synes det bare er teit.

Hvordan vet du at hun er fullt utviklet mentalt? 

Anonymkode: 3e187...635

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hvordan vet du at hun er fullt utviklet mentalt? 

Anonymkode: 3e187...635

sukk

Anonymkode: 2be14...026

Skrevet

Idioter er det over alt. Det eneste vi kan gjøre med det er å skjerme oss selv. Ergo trykker jeg ikke på linken din og aner derfor ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: da2d6...ef6

Skrevet

Jeg tenker som så at kvinner som gjør sånne ting som dette er enkle sjeler. Altså ikke nødvendigvis mentalt utviklet sånn som gjennomsnittet. Det KAN de ikke være. 

Uansett hvor søt jeg hadde synes jeg selv var i en sånn rolle så hadde jeg ALDRI lagt det ut. Det hadde ikke streifet meg en gang.

Anonymkode: e884a...ea6

Skrevet

Jeg regner med det er bare kødd, noe de i vennegjengen ler av rett og slett. Kanskje er de enkle sjeler, kanskje er de bare veldig uhøytidelige og har det moro.

Å legge det ut på nett viser bare mangel på nettvett. Det er det mange i den generasjonen som mangler.

Anonymkode: a0a88...df7

Skrevet

Dette er jo en tullevideoI. Det ser også ut til at ansiktet er "manipulert". Finnes en del programmer/app`er som endrer litt på utseendet og stemme, slik at det blir en morsom "greie". Regner med at det er slikt som er brukt her.

Anonymkode: d0208...ea5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dette er jo en tullevideoI. Det ser også ut til at ansiktet er "manipulert". Finnes en del programmer/app`er som endrer litt på utseendet og stemme, slik at det blir en morsom "greie". Regner med at det er slikt som er brukt her.

Anonymkode: d0208...ea5

Jeg regner også med at dette er en tullevideo, men den likner litt på hvordan Emma fremstår i "Boksen".

Anonymkode: 1e855...b6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Det finnes mange idioter. Mange influensaer og blogger som er forferdelig tjukke i huet. De eneste menneskene som er verre, er faktisk de som følger dem. 

Anonymkode: d1e77...36f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg regner også med at dette er en tullevideo, men den likner litt på hvordan Emma fremstår i "Boksen".

Anonymkode: 1e855...b6e

Hun er jo langt ifra voksen. I tillegg ødela hun hele programmet. 

Anonymkode: d1e77...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...