Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #1 Skrevet 14. april 2025 Jeg er sååå lei av å lete etter en kjekk og grei mann. På Tinder og på byen. Hvor er de som er noe å samle på? Kjenner du noen som du ikke selv vil ha, men som kan være grei for andre? En bror, en onkel, en nabo eller en kollega? Anonymkode: e3558...20f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #2 Skrevet 14. april 2025 De som er noe å samle på er i forhold. Anonymkode: f8379...44b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #3 Skrevet 14. april 2025 Nei, de jeg kjenner er alle opptatt. En kompis av mannen ble skilt i fjor høst, men nå er han i syden med sin nye kjæreste... Anonymkode: 42883...bf7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #4 Skrevet 14. april 2025 Flere. De av dem som er keen på forhold er like oppgitte som deg. Anonymkode: 67596...51d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #5 Skrevet 14. april 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Flere. De av dem som er keen på forhold er like oppgitte som deg. Anonymkode: 67596...51d Hvor bor de? Jeg vil gjerne møte dem 😍 Anonymkode: e3558...20f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #7 Skrevet 14. april 2025 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Exen min. Anonymkode: 59bb0...50f Hvorfor ble han xen din? Er det noe ugreit med han? Og hvor bor han? Anonymkode: e3558...20f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #8 Skrevet 14. april 2025 Er dette rette plassen for dating? Anonymkode: e0056...53d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2025 #9 Skrevet 15. april 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvorfor ble han xen din? Er det noe ugreit med han? Og hvor bor han? Anonymkode: e3558...20f Det er ikke han det er noe galt med. Jeg vil gjerne ha han tilbake, men jeg gjorde noe jeg aldri burde gjort. Tromsø. Anonymkode: 59bb0...50f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2025 #10 Skrevet 15. april 2025 Naboen min er en flott, snill og singel mann. Hovedomsorgsgiver for sønnen på 5 og veldig hjelpsom. Bor i Modum kommune, Buskerud. Men vær kjapp, plutselig er han tatt 😉 Anonymkode: e81fc...7a2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2025 #11 Skrevet 15. april 2025 Hvor bor du da? Anonymkode: e0056...53d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2025 #12 Skrevet 16. april 2025 Altså. Ca det siste jeg hadde gjort var å koble min gode kollega med fremmede fra nettet. Han får vente til den rette dukker opp på gamlemåten. Den som får han gjør er kupp. Hadde jeg ikke vært godt gift hadde jeg satt inn støtet selv. Anonymkode: 1c5da...70f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2025 #13 Skrevet 16. april 2025 HI her…. Er bosatt i Agder… så dumt at de dere nevner bor så langt vekke, Buskerud, Tromsø osv Forstår ikke deg som nærmest blir sur og aggressiv over forespørselen… Jeg er bare så trist for jeg ikke vet hvor de kjekke og snille mennene er… Bor på et lite sted, og aner ikke hvor man møter menn utenom på byen. Og jeg synes det er pyton å finne noen der og har hatt en fryktelig opplevelse på Tinder. Kunne skrevet bok om det for å advare andre om en som så ut til å være kjekk familiefar som jugde om alt og viste seg å være kriminell rusbruker, torpedo osv 🙈 Det hadde vært fint å finne en som andre kunne gå god for på en måte😔 at han er grei og skikkelig. Trenger ikke en millionær eller fotomodell, men passelig opptatt av å ta vare på helsa og grei å være med… 😔 Anonymkode: e3558...20f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #14 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): HI her…. Er bosatt i Agder… så dumt at de dere nevner bor så langt vekke, Buskerud, Tromsø osv Forstår ikke deg som nærmest blir sur og aggressiv over forespørselen… Jeg er bare så trist for jeg ikke vet hvor de kjekke og snille mennene er… Bor på et lite sted, og aner ikke hvor man møter menn utenom på byen. Og jeg synes det er pyton å finne noen der og har hatt en fryktelig opplevelse på Tinder. Kunne skrevet bok om det for å advare andre om en som så ut til å være kjekk familiefar som jugde om alt og viste seg å være kriminell rusbruker, torpedo osv 🙈 Det hadde vært fint å finne en som andre kunne gå god for på en måte😔 at han er grei og skikkelig. Trenger ikke en millionær eller fotomodell, men passelig opptatt av å ta vare på helsa og grei å være med… 😔 Anonymkode: e3558...20f Samme her. Dårlige erfaringer! Er ganske umulig å finne en i voksen alder Anonymkode: e0056...53d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #15 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (18 timer siden): HI her…. Er bosatt i Agder… så dumt at de dere nevner bor så langt vekke, Buskerud, Tromsø osv Forstår ikke deg som nærmest blir sur og aggressiv over forespørselen… Jeg er bare så trist for jeg ikke vet hvor de kjekke og snille mennene er… Bor på et lite sted, og aner ikke hvor man møter menn utenom på byen. Og jeg synes det er pyton å finne noen der og har hatt en fryktelig opplevelse på Tinder. Kunne skrevet bok om det for å advare andre om en som så ut til å være kjekk familiefar som jugde om alt og viste seg å være kriminell rusbruker, torpedo osv 🙈 Det hadde vært fint å finne en som andre kunne gå god for på en måte😔 at han er grei og skikkelig. Trenger ikke en millionær eller fotomodell, men passelig opptatt av å ta vare på helsa og grei å være med… 😔 Anonymkode: e3558...20f Hva gjør du for å engasjere deg i samfunnet du bor i? Frivillig arbeid, dugnader, turgrupper, følge opp trening til barn, andre hobbyer som begge kjønn driver med. Du må gjøre deg selv synlig og tilgjengelig i miljøer hvor du kan treffe noen. Og så må du gi av deg selv, være hyggelig og omgjengelig uten at det nødvendigvis er flørting med det første. Utvid nettverket ditt, jobb målrettet. Anonymkode: f467e...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå