Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #1 Skrevet 14. april 2025 Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg har nå begge gangene fått urinveis infeksjon etter å ha brukt glidemiddel og lurer på om det kan være den som er årsaken. Om jeg nå evt ha en som ikke forstyrrer for mye nedentil.. den er vannbasert den jeg bruker nå men minus er jo at den tørker raskere ut en silikon.. så hvis noen har ett glidemiddel som er bra å anbefale så ja takk😅 Anonymkode: 83211...8b9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #2 Skrevet 14. april 2025 Du må huske å tisse rett etter sex for å få ut bakterier fra urinrøret. Ellers vandrer de videre inn og gir uvi. Anonymkode: 5b180...b16
Anonym bruker Skrevet 14. april 2025 #3 Skrevet 14. april 2025 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du må huske å tisse rett etter sex for å få ut bakterier fra urinrøret. Ellers vandrer de videre inn og gir uvi. Anonymkode: 5b180...b16 Er noe jeg alltid gjør og har gjort. Tisser og gikk i dusjen viss d blir litt grapsette Anonymkode: 83211...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå