Anonym bruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april For å bli penere? Og hva bør jeg gjøre for å bli kulere? Anonymkode: 32373...f49
Anonym bruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Det kommer jo helt an på hva som er dine skavanker nå. Anonymkode: 30cd9...e03
Anonym bruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det kommer jo helt an på hva som er dine skavanker nå. Anonymkode: 30cd9...e03 Føler meg ikke fin nok. Føler meg og feit og ikke god nok. Anonymkode: 32373...f49
Anonym bruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Føler meg ikke fin nok. Føler meg og feit og ikke god nok. Anonymkode: 32373...f49 Du kan ikke operere deg tynn eller operere deg til bedre selvtillit. Anonymkode: e2505...e0e
frk Nilsen Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Ingen, jobb heller med selvbildet ditt. Du er god nok som du er ❤️
Elizabeth Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (13 minutter siden): For å bli penere? Og hva bør jeg gjøre for å bli kulere? Anonymkode: 32373...f49 Absolutt ingenting. Du blir jo bare styggere med botox og fillers. Du er som du er og det er mer en godt nok👍🏻
Anonym bruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Det spørs jo hva du selv ønsker å pynte på? Selv har jeg silikon i brystene og leppe fillers. Vurder lipo eller BBL. Anonymkode: 92c06...a84
Anonym bruker Skrevet 14. april #8 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du kan ikke operere deg tynn eller operere deg til bedre selvtillit. Anonymkode: e2505...e0e What?? Jeg opererte meg tynn og flott for 10 år siden! Fra 130 til 60 kg, har tatt flere operasjoner og fjernet hud. Alt kjempevellykket og ser veldig bra ut. Og med det fikk jeg enormt mye bedre selvtillit! OG jeg blir behandlet på en helt annen måte av samfunnet enn før! Anonymkode: 45a93...7a8
Anonym bruker Skrevet 14. april #9 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (20 minutter siden): What?? Jeg opererte meg tynn og flott for 10 år siden! Fra 130 til 60 kg, har tatt flere operasjoner og fjernet hud. Alt kjempevellykket og ser veldig bra ut. Og med det fikk jeg enormt mye bedre selvtillit! OG jeg blir behandlet på en helt annen måte av samfunnet enn før! Anonymkode: 45a93...7a8 Hvilken operasjon? Anonymkode: 32373...f49
Anonym bruker Skrevet 14. april #10 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hvilken operasjon? Anonymkode: 32373...f49 Jeg tok en gastric bypass, har vært helt ukomplisert. Da jeg kom ned på ønsket vekt, tok jeg 4 ulike hudfjerningsoperasjoner. Dette er det beste valget jeg har tatt for meg selv! Anonymkode: 45a93...7a8
Anonym bruker Skrevet 14. april #11 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg tok en gastric bypass, har vært helt ukomplisert. Da jeg kom ned på ønsket vekt, tok jeg 4 ulike hudfjerningsoperasjoner. Dette er det beste valget jeg har tatt for meg selv! Anonymkode: 45a93...7a8 Jeg har allerede tatt gastric sleeve Anonymkode: 32373...f49
Anonym bruker Skrevet 14. april #12 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det spørs jo hva du selv ønsker å pynte på? Selv har jeg silikon i brystene og leppe fillers. Vurder lipo eller BBL. Anonymkode: 92c06...a84 Sikkert verdt hver eneste krone... Anonymkode: 25d3b...df0
Anonym bruker Skrevet 14. april #13 Skrevet 14. april 47 minutes ago, Anonym bruker said: Sikkert verdt hver eneste krone... Anonymkode: 25d3b...df0 Det har det😊 Anonymkode: 92c06...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå