Anonym bruker Skrevet 12. september #26 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Denne må jeg bare svare på. Jeg har lagr på meg masse den siste tiden. Er 40 og har lagt på meg 3 kg brått og plutselig. Jeh har små barn og ikke nubbsjans til trening. Jeg overlever tidsklemma, så vidt. Hater å ese ut. Når det er sagt, er ansiktet mitt vesentlig penere enn for 3 kg siden. Jeg får faktisk mer oppmerksomhet fra menn nå med litt fylde i ansiktet. Nesen så nesten litt krokete ut, men har flatet seg ut igjen og er rett. Har grusomt med cellulitter. En fordel med å bli eldre og miste oppmerksomhet fra menn, er å føle seg som et menneske og ikke bare en kropp. Jeg har tenkt på det som veldig befriende. Anonymkode: 96185...86d Hvis du har «est ut» av tre kilo, så var du vel ikke så slank i utgangspunktet? Anonymkode: d4f26...9fb
Anonym bruker Skrevet 13. september #27 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvis du har «est ut» av tre kilo, så var du vel ikke så slank i utgangspunktet? Anonymkode: d4f26...9fb Hæh? Det er jo akkurat motsatt. Jeg som er 100 kg vil ikke merke + 3 kg særlig mye, mens en som veier 50 kg vil merke det ganske bra. Hvorfor har du behov for å antyde at noen er tykke? Dårlig selvbilde? Jeg er som sagt tykk, men trives i egen kropp. Kler meg etter figuren og opplever både komplimenter og å bli sjekket opp. Når man bikker 50 år ser man som regel bedre ut med noen kg for mye enn om man er helt skrapt, syns jeg. Livet er for kort til å aldri kunne slappe av og nyte god mat og drikke uten å straffe seg selv med trening og sulting i ettertid. Overvekt er ikke bra, men det er heller ikke undervekt. Anonymkode: 1af06...f23
Anonym bruker Skrevet 13. september #28 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (12 timer siden): Denne må jeg bare svare på. Jeg har lagr på meg masse den siste tiden. Er 40 og har lagt på meg 3 kg brått og plutselig. Jeh har små barn og ikke nubbsjans til trening. Jeg overlever tidsklemma, så vidt. Hater å ese ut. Når det er sagt, er ansiktet mitt vesentlig penere enn for 3 kg siden. Jeg får faktisk mer oppmerksomhet fra menn nå med litt fylde i ansiktet. Nesen så nesten litt krokete ut, men har flatet seg ut igjen og er rett. Har grusomt med cellulitter. En fordel med å bli eldre og miste oppmerksomhet fra menn, er å føle seg som et menneske og ikke bare en kropp. Jeg har tenkt på det som veldig befriende. Anonymkode: 96185...86d Du legger veldig mye i de 3 kiloene, 3 kilo er ikke masse med mindre du er ekstremt undervektig. Anonymkode: 5dcbd...bae
Anonym bruker Skrevet 13. september #29 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hæh? Det er jo akkurat motsatt. Jeg som er 100 kg vil ikke merke + 3 kg særlig mye, mens en som veier 50 kg vil merke det ganske bra. Hvorfor har du behov for å antyde at noen er tykke? Dårlig selvbilde? Jeg er som sagt tykk, men trives i egen kropp. Kler meg etter figuren og opplever både komplimenter og å bli sjekket opp. Når man bikker 50 år ser man som regel bedre ut med noen kg for mye enn om man er helt skrapt, syns jeg. Livet er for kort til å aldri kunne slappe av og nyte god mat og drikke uten å straffe seg selv med trening og sulting i ettertid. Overvekt er ikke bra, men det er heller ikke undervekt. Anonymkode: 1af06...f23 Ærlig talt. Hvis man veier 50 kilo og går opp til 53, så har man ikke «est ut» altså. Slutt å bli så fornærma for alt mulig. «Dårlig selvbilde?» Er det mulig. Å mene at noen ikke «eser ut» av å legge på seg tre kilo er ikke å anklage noen for å være tykke. Hvorfor du føler behov for å fortelle meg om din vekt og i hvilken grad du blir sjekka opp aner jeg ikke. Anonymkode: d4f26...9fb
Anonym bruker Skrevet 13. september #30 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ærlig talt. Hvis man veier 50 kilo og går opp til 53, så har man ikke «est ut» altså. Slutt å bli så fornærma for alt mulig. «Dårlig selvbilde?» Er det mulig. Å mene at noen ikke «eser ut» av å legge på seg tre kilo er ikke å anklage noen for å være tykke. Hvorfor du føler behov for å fortelle meg om din vekt og i hvilken grad du blir sjekka opp aner jeg ikke. Anonymkode: d4f26...9fb Hvis man veier 100 og går opp 3 kg, har man da est ut? Det er mulig at det singler litt i glasshuset ditt når du anklager andre for å bli fornærmet av motargument😅 Anonymkode: 1af06...f23
Anonym bruker Skrevet 13. september #31 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis man veier 100 og går opp 3 kg, har man da est ut? Det er mulig at det singler litt i glasshuset ditt når du anklager andre for å bli fornærmet av motargument😅 Anonymkode: 1af06...f23 Hele poenget mitt til hi er jo at man ikke «eser ut» av tre små kilo. I hvert fall ikke hvis man er slank i utgangspunktet. Anonymkode: d4f26...9fb
Anonym bruker Skrevet 13. september #32 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Hele poenget mitt til hi er jo at man ikke «eser ut» av tre små kilo. I hvert fall ikke hvis man er slank i utgangspunktet. Anonymkode: d4f26...9fb Nei, det er ikke så mye, så hun opplevde stor synlig forskjell for bare tre kilo må ha vært temmelig tynn i utgangspunktet. Anonymkode: 81764...582
Anonym bruker Skrevet 13. september #33 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (På 13.4.2025 den 23.51): Jeg er 45 og like opptatt av å være tynn som jeg har vært siste 30 årene. Jeg vipper stadig mellom undervektig og normalvektig nedre sjikt, og synes helt seriøst det er finest når jeg kan se knoklene mine tydelig. Anonymkode: a9b1d...4ba Og du lever ett lykkelig liv? Jeg lever én gang, og da skal jeg leve godt. Jeg driter fullt om jeg er overvektig. Jeg er direkte tjukk, men jeg er lykkelig. Anonymkode: 5c647...68a
Anonym bruker Skrevet 13. september #34 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Og du lever ett lykkelig liv? Jeg lever én gang, og da skal jeg leve godt. Jeg driter fullt om jeg er overvektig. Jeg er direkte tjukk, men jeg er lykkelig. Anonymkode: 5c647...68a Det går fint an å være tynn og lykkelig. For meg handler det å unngå overvekt om livskvalitet og å unngå helseproblemer. Det er ingen direkte sammenheng mellom overvekt og lykke. Anonymkode: d4f26...9fb
Anonym bruker Skrevet 13. september #35 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det går fint an å være tynn og lykkelig. For meg handler det å unngå overvekt om livskvalitet og å unngå helseproblemer. Det er ingen direkte sammenheng mellom overvekt og lykke. Anonymkode: d4f26...9fb Lykken for meg er å føle meg slank. Uten å lyve til meg selv. Jeg dømmer ikke andre, og andre kan godt ha andre ting som gjør dem lykkelige. For meg er det å holde meg i form. Anonymkode: 40b1a...bf4
Anonym bruker Skrevet 14. september #36 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (11 timer siden): Lykken for meg er å føle meg slank. Uten å lyve til meg selv. Jeg dømmer ikke andre, og andre kan godt ha andre ting som gjør dem lykkelige. For meg er det å holde meg i form. Anonymkode: 40b1a...bf4 Akkurat slik er det for meg og! Å føle meg slank er veldig forbundet med å være i form, kjenne kroppen min, muskler, bevegelighet. Ikke alltid direkte forbundet med vekt. Jeg dømmer heller ingen, LIVE and LET LIVE! HI Anonymkode: 0a86a...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå