Anonym bruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Eventuelt hvor? Det skal uhorvelig lite til før jeg svetter i lysken og i rumpa. Heldigvis er det ikke den verste plassen å svette. Anonymkode: 57e64...41f
Anonym bruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Jeg er dessverre en hodesvetter. Utrolig frustrerende. Svetter så håret blir vått om jeg blir varm. Anonymkode: 8d683...718
Anonym bruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg har en venninne som får perler på nesen bare ved å bli bittelitt andpusten. Slitsomt for henne. Anonymkode: f35b6...402
Anonym bruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Er kronisk kjølig, så jeg svetter lite utenom trening, med mindre det er veldig varmt. Under trening derimot svettes det myye. Anonymkode: c858b...36f
Anonym bruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april Jeg svetter i korsryggen. Om det er varmt og jeg er i sola så er det der jeg svetter først. Det er der det starter når jeg trener også. Anonymkode: 82ffc...ec4
prekæs Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Svetter ganske lite, selv med hard kondisjonstrening. Litt på magen og skuldrene bare. Meeen og det er forbaska. Kan våkne og bade i svette, uten å ha gjort annet enn å sove. Hormonbehandling har heldigvis tatt toppen av det. Pleier å si at termostaten er i ustand
Anonym bruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april Svetter i rompa og det er veldig plagsomt. Må passe på fargen på buksa og hva slags underlag jeg setter meg på Anonymkode: fff13...1dc
Anonym bruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Svetter i rompa og det er veldig plagsomt. Må passe på fargen på buksa og hva slags underlag jeg setter meg på Anonymkode: fff13...1dc Kjenner meg igjen. Det er så flaut når plaststoler blir fuktige når jeg har sitter på den. Anonymkode: 57e64...41f
Anonym bruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april Jeg svetter veldig fort under armene, ikke bare under fysisk anstrengelse eller når det er varmt, men også hvis jeg blir nervøs, engstelig eller stresset. Hater det. Har begynt å svette i skrittet og, hater det. Blir fort klam på beina. Har og fått gleden av litt hetetokter på nettene. Svetter under puppene når jeg går uten bh. Anonymkode: b4f99...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april prekæs skrev (39 minutter siden): Svetter ganske lite, selv med hard kondisjonstrening. Litt på magen og skuldrene bare. Meeen og det er forbaska. Kan våkne og bade i svette, uten å ha gjort annet enn å sove. Hormonbehandling har heldigvis tatt toppen av det. Pleier å si at termostaten er i ustand Kan jeg spørre hvilken hormonbehandling du har fått? Anonymkode: b4f99...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Har begynt å svette i skrittet og, hater det. Ja, jeg vet ikke hva du gjør, men har et tips som kan hjelpe. Det er å eventuelt slutte helt med intimbarbering. Med full behåring blir det mindre klamt, og mer ventilasjon. En av flere funksjoner kjønnshår har. Anonymkode: 57e64...41f
prekæs Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvilken hormonbehandling du har fått? Anonymkode: b4f99...bc0 Piller pga overgangsalder og hetetokter.
Anonym bruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ja, jeg vet ikke hva du gjør, men har et tips som kan hjelpe. Det er å eventuelt slutte helt med intimbarbering. Med full behåring blir det mindre klamt, og mer ventilasjon. En av flere funksjoner kjønnshår har. Anonymkode: 57e64...41f Takk for tips, men jeg barberer ikke. Anonymkode: b4f99...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. april #14 Skrevet 13. april Svetter bare jeg går ut med søpla. I skrittet/lysken(kanten på trusa er våt), rumpesprekken, under puppene. Anonymkode: ef06e...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå