Gå til innhold

Utbetaling av skatt til gode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre, er det flere som ikke får utbetalingen? Jeg fikk skattemeldingen og leverte den 18.mars. Jeg får igjen 16.000kr, er ikke gift og jeg gjorde ingen store endringer (la inn pendling bare). Tidligere har pengene kommet nokså raskt etter levering, men i år tar det sin tid. Ingen penger enda, snart en måned etter.. flere? 

Anonymkode: 0cd54...8f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er riktignok gift, men ja - jeg venter enda.

Anonymkode: 15d47...6b3

Skrevet

Jeg venter også fortsatt - leverte for snart 3 uker siden.

Anonymkode: 30785...5c4

Skrevet

De fleste får innen st.hans, men det er alltid noen som må vente til høsten. De blir tilfeldig plukket ut til manuell kontroll, spiller ingen rolle hva man har endret. Lurer på hvor den myten kommer fra...

Har skjedd meg en gang at jeg har måttet vente.

I fjor fikk broren min i begynnelsen av september.

Om man er helt avhengig av disse pengene før ferien bør man bruke en annen sparebøsse enn skatteetaten.

Anonymkode: f1c9b...0f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De fleste får innen st.hans, men det er alltid noen som må vente til høsten. De blir tilfeldig plukket ut til manuell kontroll, spiller ingen rolle hva man har endret. Lurer på hvor den myten kommer fra...

Har skjedd meg en gang at jeg har måttet vente.

I fjor fikk broren min i begynnelsen av september.

Om man er helt avhengig av disse pengene før ferien bør man bruke en annen sparebøsse enn skatteetaten.

Anonymkode: f1c9b...0f4

Det er ikke det at jeg er helt avhengig av det, men siden jeg har brukt 8500kr på tannlege denne våren, hadde det kommet veldig godt med. Det har aldri skjedd meg at jeg har måttet vente før😝

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg må bare spørre, er det flere som ikke får utbetalingen? Jeg fikk skattemeldingen og leverte den 18.mars. Jeg får igjen 16.000kr, er ikke gift og jeg gjorde ingen store endringer (la inn pendling bare). Tidligere har pengene kommet nokså raskt etter levering, men i år tar det sin tid. Ingen penger enda, snart en måned etter.. flere? 

Anonymkode: 0cd54...8f7

Leverte samme dag som deg, har heller ikke fått.. I fjor fikk jeg i september, året før i juni…

Anonymkode: a244a...0b9

Skrevet

Jeg fikk skattemld fire dager etter de begynte å sende ut, leverte samme dag og fikk pengene et par uker senere. Hjelper ikke deg noe da, siden det ikke er noe samsvar mellom når man får skattemld og når man får utbetalingen...

Anonymkode: 68b6a...3a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leverte samme dag som deg, har heller ikke fått.. I fjor fikk jeg i september, året før i juni…

Anonymkode: a244a...0b9

Må innrømme jeg veldig håper de kommer før september😩

Skrevet

Får man beskjed hvis man blir tatt ut til kontroll?

Anonymkode: 2cea4...0ef

Skrevet

Jeg venter enda. Leverte inn min før xmannen han fikk sine skattepenger etter 3 dager 

Anonymkode: 47a4c...eab

Skrevet

Venter jeg og. Leverte for tre uker siden. Mannen leverte en uke etter meg og fikk pengene forrige uke. 

Anonymkode: cf5ed...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...