Gå til innhold

Konfirmasjonssanger til gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips, bilder, tekst til sanger som kan synges av alle i konfirmasjon? Googler meg grønn og kommer lite frem. Og med alt annet utlegg så blir det dyrt å kjøpe det også. Har desverre ikke noe diktehode lenger heller... Noen koselige sanger til konfirmanten. Hjelp! 😄 ❤️ Evt andre aktiviteter, morsomme ting å gjøre eller synge. 

Anonymkode: bc7e0...b19

Fortsetter under...

Skrevet

Mitt tips: dropp sanger!! Både upersonlig, kleint for konfirmanten og kjedelig for gjester å synge. «Da tar vi den rosa sangen». Mye bedre med en tale, morsomme historier om konfirmanten, litt hvem han er er mm

Anonymkode: 3bb51...be0

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å droppe det. Men både min mor og svigerinne mente at det MÅTTE være med ellers så endte det opp med så klein stillhet til tider.. Men er også elendig på både å skrive og holde tale. Selv om det er min sønn klarer eg ikke stå foran alle å snakke. Det går bare ikke. Sliter veldig med at hodet ikke virker for tiden pga diverse . Vil gjerne han skal få noe personlig, og noe skal vi klare. Men må bare prøve å virke. Og det nermer seg desverre med stormskritt. Og ligger etter med planlegging🙈 derfor hadde eg trengt tips. Og da bokstavelig tips som i hva kan man skrive. Ferdigskrevne taler eller sanger til tips. Evt andre aktiviteter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hadde egentlig tenkt å droppe det. Men både min mor og svigerinne mente at det MÅTTE være med ellers så endte det opp med så klein stillhet til tider.. Men er også elendig på både å skrive og holde tale. Selv om det er min sønn klarer eg ikke stå foran alle å snakke. Det går bare ikke. Sliter veldig med at hodet ikke virker for tiden pga diverse . Vil gjerne han skal få noe personlig, og noe skal vi klare. Men må bare prøve å virke. Og det nermer seg desverre med stormskritt. Og ligger etter med planlegging🙈 derfor hadde eg trengt tips. Og da bokstavelig tips som i hva kan man skrive. Ferdigskrevne taler eller sanger til tips. Evt andre aktiviteter. 

Hvis du hadde lagt ut med brukernavn tipper jeg det er noen som hadde tilbudt seg å hjelpe deg med å lage en sang, det er mye kreative folk😊

Anonymkode: dd2eb...12a

Skrevet

Prøv AI! 

Anonymkode: 37ce7...bf0

Skrevet

Anbefaler å velge en sang dere synes er fin, og finne 60-100 bilder av konfirmanten og sette det sammen. Veldig koselig alternativ til tale. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det blir vel ikke kleine stillheter når familien samles? Folk snakker vel sammen?

Anonymkode: 7975e...378

Skrevet

Nei

Anonymkode: 74001...cd1

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vanlig prat er ikke kleint, sanger er kleint. Ikke vær så slem mot gutten at dere lager sang, tror det er få ting som er flatere for en 15-åring full av hormoner. Konfirmasjonen er guttens dag, vil dere ikke lage den fineste mulig for han?

En annen ting er gjestene. 95% hater slike sanger og synger kun med av høflighet.

Men må du så bruk melodien til denne sangen:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/You_Suffer

Anonymkode: f010c...c66

Skrevet

Vi holdt en kort tale og hadde bildefremvisning hvor alle gjestene var representert i situasjoner med konfirmanten. Vi er ikke en syngefamilie så det fungerte fint for oss. 
hvis du må lage sang så bruk ChatGPT, den fikser sikkert en ok sang☺️

Anonymkode: e52d0...5d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...