Anonym bruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Folk syntes så fryktelig synd I vaskedamer. Er det fordi det er overflod av utenlandske som kanskje ikke får bedre jobb? Ser dere norske i bransjen? Anonymkode: 1d6a6...0c5
Anonym bruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Ja, det er mange norske som jobber som renholdspersonell. Anonymkode: b9a9f...c13
Anonym bruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Jeg er norsk og 50 år og jobber som renholdsoperatør( vaskedame) . Det er ikke synd i meg 😄 Anonymkode: 2226f...d70
Anonym bruker Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april Jeg jobber på en videregående skole og der er renholderne en del av kollegiet på samme måte som alle oss andre. Det er virkelig ikke synd på dem, de har en av de viktigste jobbene med å holde arbeidsplasser gående. Om de blir tatt ut i streik er det ikke mange timene før hele skolene må stenge, så jobben deres er essensiell for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: 10c79...e79
Anonym bruker Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april Jeg syns ikke synd på renholdspersonell på grunn av jobben de gjør. Jeg syns synd på dem når folk ser ned på dem og tenker, som HI selv sier, "som kanskje ikke får bedre jobb" Jeg personlig har respekt for dem. Det er de som vasker på jobben min, er grunnen til at jeg kan gå på en ren do, spise lunsj på et rent bord, at pulten min blir vasket +++. Det er over alt hvor vi ferdes utenom private hjem. Tenk hvor ille det hadde vært dersom de ikke hadde vært der Anonymkode: 16d8c...77c
Anonym bruker Skrevet 12. april #6 Skrevet 12. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Folk syntes så fryktelig synd I vaskedamer. Er det fordi det er overflod av utenlandske som kanskje ikke får bedre jobb? Ser dere norske i bransjen? Anonymkode: 1d6a6...0c5 «Folk» synes da ikke mer synd på renholdere enn andre? De har jobb og inntekt, det er overhodet ikke synd på dem. Anonymkode: cf4c7...463