Anonym bruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Folk syntes så fryktelig synd I vaskedamer. Er det fordi det er overflod av utenlandske som kanskje ikke får bedre jobb? Ser dere norske i bransjen? Anonymkode: 1d6a6...0c5
Anonym bruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Ja, det er mange norske som jobber som renholdspersonell. Anonymkode: b9a9f...c13
Anonym bruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Jeg er norsk og 50 år og jobber som renholdsoperatør( vaskedame) . Det er ikke synd i meg 😄 Anonymkode: 2226f...d70
Anonym bruker Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april Jeg jobber på en videregående skole og der er renholderne en del av kollegiet på samme måte som alle oss andre. Det er virkelig ikke synd på dem, de har en av de viktigste jobbene med å holde arbeidsplasser gående. Om de blir tatt ut i streik er det ikke mange timene før hele skolene må stenge, så jobben deres er essensiell for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: 10c79...e79
Anonym bruker Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april Jeg syns ikke synd på renholdspersonell på grunn av jobben de gjør. Jeg syns synd på dem når folk ser ned på dem og tenker, som HI selv sier, "som kanskje ikke får bedre jobb" Jeg personlig har respekt for dem. Det er de som vasker på jobben min, er grunnen til at jeg kan gå på en ren do, spise lunsj på et rent bord, at pulten min blir vasket +++. Det er over alt hvor vi ferdes utenom private hjem. Tenk hvor ille det hadde vært dersom de ikke hadde vært der Anonymkode: 16d8c...77c
Anonym bruker Skrevet 12. april #6 Skrevet 12. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Folk syntes så fryktelig synd I vaskedamer. Er det fordi det er overflod av utenlandske som kanskje ikke får bedre jobb? Ser dere norske i bransjen? Anonymkode: 1d6a6...0c5 «Folk» synes da ikke mer synd på renholdere enn andre? De har jobb og inntekt, det er overhodet ikke synd på dem. Anonymkode: cf4c7...463
Anonym bruker Skrevet 12. april #7 Skrevet 12. april Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Jeg syns ikke synd på renholdspersonell på grunn av jobben de gjør. Jeg syns synd på dem når folk ser ned på dem og tenker, som HI selv sier, "som kanskje ikke får bedre jobb" Jeg personlig har respekt for dem. Det er de som vasker på jobben min, er grunnen til at jeg kan gå på en ren do, spise lunsj på et rent bord, at pulten min blir vasket +++. Det er over alt hvor vi ferdes utenom private hjem. Tenk hvor ille det hadde vært dersom de ikke hadde vært der Anonymkode: 16d8c...77c En norsk dame i 30årene fikk kjeft fordi et rom ikke var tatt, et av kontorene. Hun sa det høylytt til henne så flere hørte det. Dette en eldre dame. Er ikke det veldig frekt?! Anonymkode: 1d6a6...0c5
Anonym bruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg jobber på en videregående skole og der er renholderne en del av kollegiet på samme måte som alle oss andre. Det er virkelig ikke synd på dem, de har en av de viktigste jobbene med å holde arbeidsplasser gående. Om de blir tatt ut i streik er det ikke mange timene før hele skolene må stenge, så jobben deres er essensiell for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: 10c79...e79 Dette kunne jeg skrevet! Bortsett fra skrivefeil i siste setning ... Anonymkode: 9cfff...706
Anonym bruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Folk syntes så fryktelig synd I vaskedamer. Er det fordi det er overflod av utenlandske som kanskje ikke får bedre jobb? Ser dere norske i bransjen? Anonymkode: 1d6a6...0c5 Hvem er det som synes så fryktelig synd på renholdspersonale? Anonymkode: 1b618...94a
Anonym bruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Folk syntes så fryktelig synd I vaskedamer. Er det fordi det er overflod av utenlandske som kanskje ikke får bedre jobb? Ser dere norske i bransjen? Anonymkode: 1d6a6...0c5 Som før sagt, så er det ikke synd i renholdspersonell. På min arbeidsplass har vi en stor gjeng svært dyktige og hyggelige norske og ikke etnisk norske kvinner og menn som utgjør den utrolig viktige delen av personalet som de er. Men vaskedamer? Er det faktisk noen som bruker en så utgått betegnelse? Anonymkode: 9cfff...706
Anonym bruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg jobber på en videregående skole og der er renholderne en del av kollegiet på samme måte som alle oss andre. Det er virkelig ikke synd på dem, de har en av de viktigste jobbene med å holde arbeidsplasser gående. Om de blir tatt ut i streik er det ikke mange timene før hele skolene må stenge, så jobben deres er essensiell for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: 10c79...e79 Jeg er renholder på en vidergående skole. De sier at skolen må stenges etter 2-3 dager hvis vi streiker. Jeg tror jeg ikke stemmer. Pga renhold på toalett og sanitæranlegg tror jeg at de må stenge etter 1 dag eller max 2. Anonymkode: 2226f...d70
Anonym bruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april Jeg syns virkelig ikke synd i mennesker kun basert på at de gjør en jobb. En viktig jobb. Anonymkode: d2d31...5dd
Anonym bruker Skrevet 13. april #14 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): En norsk dame i 30årene fikk kjeft fordi et rom ikke var tatt, et av kontorene. Hun sa det høylytt til henne så flere hørte det. Dette en eldre dame. Er ikke det veldig frekt?! Anonymkode: 1d6a6...0c5 Å kreve at folk gjør jobben sin er ikke frekt. Har du drukket? Anonymkode: 230d5...e25
Anonym bruker Skrevet 13. april #15 Skrevet 13. april Hvem synes synd på vaskepersonell? Jeg jobbet i ISS ved siden av skolen da jeg studerte, var en helt super jobb. Vasket butikker, som f.eks Lindex. Det var en stor variasjon av nasjonaliteter ansatt. Anonymkode: eaa10...a59
Anonym bruker Skrevet 13. april #16 Skrevet 13. april Jeg synes absolutt ikke synd på renholderne, men jeg synes litt synd på de som kaller den vaskedamer. De gjør en jobb som som alle andre jobber, en viktig jobb. Anonymkode: 6bc52...d83
Anonym bruker Skrevet 13. april #17 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Å kreve at folk gjør jobben sin er ikke frekt. Har du drukket? Anonymkode: 230d5...e25 Å gi beskjed er greit, å kjefte er både frekt og unødvendig. Anonymkode: 10c79...e79
Anonym bruker Skrevet 13. april #18 Skrevet 13. april Nei det synes jeg ikke. Jeg jobber på sykehus og er takknemlig for renholdspersonalet som gjør det mulig for oss andre å gjøre vår jobb. Anonymkode: 3f182...6af
Anonym bruker Skrevet 13. april #19 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg syns virkelig ikke synd i mennesker kun basert på at de gjør en jobb. En viktig jobb. Anonymkode: d2d31...5dd Folk ser så ned på yrket, det er synd. Men at renholderen fikk kjeft fordi et rom var glemt. Også foran flere ansatte. Dårlig Anonymkode: 1d6a6...0c5
Anonym bruker Skrevet 13. april #20 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Å gi beskjed er greit, å kjefte er både frekt og unødvendig. Anonymkode: 10c79...e79 Hun kjeftet ikke , men så ; Nå er det 3 gangen jeg ser at kontoret ikke er tatt. Skal dere ikke ta det hver dag?? Dette sa hun høyt med en streng stemme. Hvor flere hørte det. Anonymkode: 1d6a6...0c5
Anonym bruker Skrevet 13. april #21 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Folk ser så ned på yrket, det er synd. Men at renholderen fikk kjeft fordi et rom var glemt. Også foran flere ansatte. Dårlig Anonymkode: 1d6a6...0c5 Folk ser ikke ned på yrket, hvorfor fortsetter du å gnåle om det? Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hun kjeftet ikke , men så ; Nå er det 3 gangen jeg ser at kontoret ikke er tatt. Skal dere ikke ta det hver dag?? Dette sa hun høyt med en streng stemme. Hvor flere hørte det. Anonymkode: 1d6a6...0c5 Da var det helt på sin plass, om man ikke vil ha kritikk får man gjøre jobben sin. Anonymkode: 10c79...e79
Anonym bruker Skrevet 13. april #22 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Folk ser så ned på yrket, det er synd. Men at renholderen fikk kjeft fordi et rom var glemt. Også foran flere ansatte. Dårlig Anonymkode: 1d6a6...0c5 Hvem ser ned på yrket? Ingen i denne tråden ihvertfall, snakker du om deg selv? Ser du ned på de som jobber med renhold? De fleste har stor respekt for yrker som er 100% nødvendige i samfunnet vårt. Anonymkode: eaa10...a59
Anonym bruker Skrevet 13. april #23 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Folk ser ikke ned på yrket, hvorfor fortsetter du å gnåle om det? Anonymkode: 10c79...e79 Jeg har jobbet som renholder, og mange ser definitivt ned på renholdere, det er det ingen tvil om emgang. Anonymkode: b9a9f...c13
Anonym bruker Skrevet 13. april #24 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg har jobbet som renholder, og mange ser definitivt ned på renholdere, det er det ingen tvil om emgang. Anonymkode: b9a9f...c13 Jeg har jobbet i flere firma som har hatt dels stor renholdsavdeling og har aldri opplevd det, verken med kollegaer eller kunder. Det er et yrke som krever fagbrev og det er vel få som er så merkbare om jobben ikke blir gjort på en dag og to. De som eventuelt ser ned på andre basert på jobben har nok størst problem med seg selv. Anonymkode: 10c79...e79
Anonym bruker Skrevet 13. april #25 Skrevet 13. april Nei, absolutt ikke. Jeg har prøvd meg i yrket selv som jobb ved siden av studiene, og det var absolutt ikke noe for meg, så jeg synes sånn sett litt "synd på" dem fordi jeg selv ikke trives med arbeidet, men ikke som i på en nedlatende måte. Det er mer på samme måte som jeg synes "synd på" tannleger, barnehageansatte, gynekologer, bussjåfører ol., som alle utfører veldig viktige jobber, men som jeg selv aldri hadde klart å trives med. Anonymkode: 2c194...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå