Gå til innhold

Datet en fyr 4 ganger nå, høres det lovende ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke turt å spørre om hvor vi er, om vi er eksklusive osv. Det vet jeg at jeg har bommet på før og skremt de bort. Denne gangen prøver jeg å leve i nuet og bae kose meg. Heldigvis spurte han forrige uke om vi skulle treffes i påska, begge har barnefri og vi skal nyte lange dager. 

Kjærlighet er skummelt. Håper på fremgang denne gangen. 

Jeg vet ikke om han bare koser seg med meg I senga, sånt vil jeg ikke spør om. Hva tenker dere? Tror dere han er interessert? Vi er 37 og han 41. 

Anonymkode: fd139...c03

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke turt å spørre om hvor vi er, om vi er eksklusive osv. Det vet jeg at jeg har bommet på før og skremt de bort. Denne gangen prøver jeg å leve i nuet og bae kose meg. Heldigvis spurte han forrige uke om vi skulle treffes i påska, begge har barnefri og vi skal nyte lange dager. 

Kjærlighet er skummelt. Håper på fremgang denne gangen. 

Jeg vet ikke om han bare koser seg med meg I senga, sånt vil jeg ikke spør om. Hva tenker dere? Tror dere han er interessert? Vi er 37 og han 41. 

Om han bare koser seg med deg i senga merker du vel på hvordan han er mot deg? Er han interessert i deg som menneske, bli kjent med deg  interessert i å vite ting om deg, hva du er opptatt av og vil han gjøre ting sammen med deg annet enn i senga? 

Anonymkode: afc69...6a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Om han bare koser seg med deg i senga merker du vel på hvordan han er mot deg? Er han interessert i deg som menneske, bli kjent med deg  interessert i å vite ting om deg, hva du er opptatt av og vil han gjøre ting sammen med deg annet enn i senga? 

Anonymkode: afc69...6a2

Til nå har vi hatt litt smått med tid men sovet der ei gang. Han er jo interessert i å høre men alle er jo forskjellige, han er en litt layback type (veldig glad for det) min eks var for mye på for så tilbake og skru alt av. 

Han her er seg selv. Vi tar det rolig og spør ikke hverandre noe helt voldsomt. 

Han sier jeg er fin og deilig. Er veldig opphisset rundt meg men det kan man jo også være om man liker noen. Etter sex så holder han meg i hånden og ligger inntil meg. Vanskelig å vite alt.. Men en guttevenn av meg sier jeg ikke øå spør om alt mulig, da kan han føle seg kvalt. 

Skrevet

Vi skal møtes i påska. Er spent på om vi kan dra ut å vise oss eller om han bare vil være hjemme. Er så interessert i han at jeg popper ut snart. Dating idag er ikke lett! Han sa forøvrig han snart skulle slette tinder. Først skulle abonnementet hans gå ur. 

Skrevet

Nå skal vi møtes igjen, noen dager siden sist, så jeg gleder meg noe villt! Han er avgårde på tur men kommer hjem nå ikveld. Han skrev han så frem til å se meg å drikke vin, å finne på noe. 

Jeg håper jeg har funnet riktig denne gangen. Han har begynt å snappe familien sin, brødre, søster og foreldre. Det tar jeg som en seriøst tegn. Burde jeg bare nyte dette nå istedenfor å tenke det verste? Det er så skummelt å bli forelsket 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...