Anonym bruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april …var det en som skrev på Trump-forumet. Og det er jo det jeg, og andre med meg, gjør. Og så dør forumdelen ut. Og så blir vi etterlyst. Og så svarer vi, og deltar kanskje litt i trådene, som nå, de siste dagene. Deretter blir vi rapportert, og så kommer admin og sletter alt. Og sånn går det, i sykluser. Samtidig blir vi typisk kalt idiot og drittsekk uten å rapportere dette. Det skjedde meg senest i går. Forstår jo at admin ikke kan lese gjennom alt, og dermed ikke kommer til å slette disse angrepene. Og jeg, og sikkert de andre som blir skjelt ut på denne måten, nekter å synke til det nivået at vi rapporterer alt mulig. Dermed ender forum opp med bare de som kaller brukerne for idiot og drittsekker (er i all hovedsak snakk om to damer som stadig skriver med brukernavn) og en hel masse krenka mennesker som - ironisk nok - etterlyser de brukerne de føler seg krenket av. Dette innlegget begynte i en tråd på forum, så bestemte jeg meg for å ta det med inn her, siden det vel passer best her. Vet ikke egentlig om jeg har så mye mer å si, annet enn å minne om at dere ikke kan forvente at alle skal være hyperkrenka og rapportere alt hele tiden, men at det ikke betyr at alt er greit. Hadde vært mer naturlig for meg i alle fall, om admin kunne følge litt med på de to profilene. Jeg kan godt komme med navn på de, og det kan sikkert de fleste her inne. Og dessuten? Er det ikke like greit å slette hele tråden som legger opp til brukerdebatt, fremfor å vente til noen svarer og så slette alt? Eller er målet å røyke ut selv de tauseste Trump-sympatisørene, som ikke har skrevet på flere dager, og luke de vekk, en gang for alle? Anonymkode: 6f851...814
Anonym bruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Hvem i all verden har etterlyst dere? Anonymkode: fa7c5...f73
Admin Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (19 timer siden): Er det ikke like greit å slette hele tråden som legger opp til brukerdebatt, fremfor å vente til noen svarer og så slette alt? Anonymkode: 6f851...814 Litt usikker på hva du mener her. Vi har ikke forhåndsmoderering her på forumet og dermed vil det komme innlegg i tråder selv om HI inneholder regelbrudd og dermed blir slettet når det blir lest. De to trådene som ble fjernet var oppe i litt over 12 timer, og 5 timer før de ble slettet. Jeg er riktignok innom flere ganger i døgnet, men over natten så kan tråder/innlegg med regelbrudd stå litt lengre enn normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå