Anonym bruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Føler at han ikke blir skikkelig stiv og et samleie varer over 1 time. Er det normalt? Anonymkode: 257b8...eaa
Anonym bruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Å gud, varer sameiet en time? Da hadde jeg blitt skikkelig sår tror jeg. Vi kan jo ha sex i en time, men da er det mye kos, fingre og munn liksom, ikke tut og kjør, ut og inn i en time. Anonymkode: fba19...58b
Anonym bruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april En time?? Det hadde jeg hatt problemer med å gidde. Anonymkode: bb1ef...2ad
Anonym bruker Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april 1 jukk så går resten på dønningene Anonymkode: aa437...5de
Anonym bruker Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april Anonym bruker skrev (1 time siden): En time?? Det hadde jeg hatt problemer med å gidde. Anonymkode: bb1ef...2ad Ja. Er sinnsykt deilig Anonymkode: 257b8...eaa
Anonym bruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (17 timer siden): Ja. Er sinnsykt deilig Anonymkode: 257b8...eaa Da er det vel null problem. Dere må ha god kondis da. Anonymkode: 4d8b4...42c
Anonym bruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Da er det vel null problem. Dere må ha god kondis da. Anonymkode: 4d8b4...42c Godt kondis? Trenger vel ikke å være helt speed gonzales konstant? Anonymkode: 8dd49...998
Anonym bruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Godt kondis? Trenger vel ikke å være helt speed gonzales konstant? Anonymkode: 8dd49...998 Neida, men litt fremdrift bør man vel ha. Merk at her er det selve samleiet som varer over en time, ikke hele akten. En time med forspill, samleie og nytelse er noe helt annet i min bok. Anonymkode: 4d8b4...42c
Anonym bruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Godt kondis? Trenger vel ikke å være helt speed gonzales konstant? Anonymkode: 8dd49...998 Nei, men ut-inn-ut-inn i en time er lenge. Å ha sex i en time er greit, forspill, kos, hånd, munn osv. Men at selve sameiet varer i en time hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg blitt liggende og tenke på hva vi skal ha til middag i morgen 🙈 Anonymkode: fba19...58b
Anonym bruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april Høres helt grusomt ut, på alle måter. Anonymkode: 5949c...91e
Anonym bruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Høres helt grusomt ut, på alle måter. Anonymkode: 5949c...91e Nei. Er fantastisk Anonymkode: 257b8...eaa
Anonym bruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april Mannen min blir helt erigert, men vi kan likevel ende opp med å ha sex i en time (ikke bare selve samleiet da). Han tar seg god tid til alt, og sex er ikke noe unntak 😅. Vi har det veldig fint sammen, men jeg foretrekker at vi er ferdige på en halvtime. Jeg sliter med tidlig oppvåkning, og må rett og slett få sove. Anonymkode: 0334b...8fd
Anonym bruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei, men ut-inn-ut-inn i en time er lenge. Å ha sex i en time er greit, forspill, kos, hånd, munn osv. Men at selve sameiet varer i en time hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg blitt liggende og tenke på hva vi skal ha til middag i morgen 🙈 Anonymkode: fba19...58b 🤭🤭🤭 får litt pause om ikke annet, når samtykket må oppdateres jevnlig. Er du god på multitaske, rekker du sikkert å klaske inn litt på handlelista i samme slengen 😂 Anonymkode: f609f...292
Anonym bruker Skrevet 13. april #14 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei, men ut-inn-ut-inn i en time er lenge. Å ha sex i en time er greit, forspill, kos, hånd, munn osv. Men at selve sameiet varer i en time hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg blitt liggende og tenke på hva vi skal ha til middag i morgen 🙈 Anonymkode: fba19...58b Kanskje det er problemet? At du blir liggende? Vi har ikke samleie i en time spesielt ofte, men det hender. Da er det jo ikke snakk om at jeg bare ligger der mens han pumper på, akkurat. Vi er for det meste innom ganske mange stillinger, gjerne med ham sittende i en stol eller liggende på ryggen og jeg oppå en god del av tiden. Det er som regel veldig intenst, gjerne veldig rolig i mange minutter med mye blikkontakt, kyssing, stryking over hverandres kropper osv. Jeg tenker som regel ikke på noe annet da, men er så fullstendig oppslukt av lidenskapen og nytelsen at jeg blir oppriktig overrasket etterpå over hvor lenge vi faktisk har holdt på. Det vanligste er nok likevel at selve samleiet, hvis vi har det, varer i 15-20 minutter. Noen ganger mye kortere, andre ganger i over en time. Så kommer forspill og kos etterpå i tillegg. Anonymkode: cf0e4...90a
Anonym bruker Skrevet 13. april #15 Skrevet 13. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kanskje det er problemet? At du blir liggende? Vi har ikke samleie i en time spesielt ofte, men det hender. Da er det jo ikke snakk om at jeg bare ligger der mens han pumper på, akkurat. Vi er for det meste innom ganske mange stillinger, gjerne med ham sittende i en stol eller liggende på ryggen og jeg oppå en god del av tiden. Det er som regel veldig intenst, gjerne veldig rolig i mange minutter med mye blikkontakt, kyssing, stryking over hverandres kropper osv. Jeg tenker som regel ikke på noe annet da, men er så fullstendig oppslukt av lidenskapen og nytelsen at jeg blir oppriktig overrasket etterpå over hvor lenge vi faktisk har holdt på. Det vanligste er nok likevel at selve samleiet, hvis vi har det, varer i 15-20 minutter. Noen ganger mye kortere, andre ganger i over en time. Så kommer forspill og kos etterpå i tillegg. Anonymkode: cf0e4...90a Samme her Anonymkode: 257b8...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå