Gå til innhold

Samleie. Varighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at han ikke blir skikkelig stiv og et samleie varer over 1 time. Er det normalt? 

Anonymkode: 257b8...eaa

Skrevet

Å gud, varer sameiet en time?

Da hadde jeg blitt skikkelig sår tror jeg. 

Vi kan jo ha sex i en time, men da er det mye kos, fingre og munn liksom, ikke tut og kjør, ut og inn i en time.

Anonymkode: fba19...58b

Skrevet

En time?? Det hadde jeg hatt problemer med å gidde. 

Anonymkode: bb1ef...2ad

Skrevet

1 jukk så går resten på dønningene

Anonymkode: aa437...5de

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

En time?? Det hadde jeg hatt problemer med å gidde. 

Anonymkode: bb1ef...2ad

Ja. Er sinnsykt deilig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ja. Er sinnsykt deilig 

Da er det vel null problem. Dere må ha god kondis da.

Anonymkode: 4d8b4...42c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Da er det vel null problem. Dere må ha god kondis da.

Godt kondis? Trenger vel ikke å være helt speed gonzales konstant? 

Anonymkode: 8dd49...998

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Neida, men litt fremdrift bør man vel ha. Merk at her er det selve samleiet som varer over en time, ikke hele akten. En time med forspill, samleie og nytelse er noe helt annet i min bok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei, men ut-inn-ut-inn i en time er lenge.

Å ha sex i en time er greit, forspill, kos, hånd, munn osv.

Men at selve sameiet varer i en time hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg blitt liggende og tenke på hva vi skal ha til middag i morgen 🙈

Skrevet

Høres helt grusomt ut, på alle måter.

Anonymkode: 5949c...91e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Høres helt grusomt ut, på alle måter.

Anonymkode: 5949c...91e

Nei. Er fantastisk 

Skrevet

Mannen min blir helt erigert, men vi kan likevel ende opp med å ha sex i en time (ikke bare selve samleiet da). Han tar seg god tid til alt, og sex er ikke noe unntak 😅. Vi har det veldig fint sammen, men jeg foretrekker at vi er ferdige på en halvtime. Jeg sliter med tidlig oppvåkning, og må rett og slett få sove. 

Anonymkode: 0334b...8fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men at selve sameiet varer i en time hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg blitt liggende og tenke på hva vi skal ha til middag i morgen 🙈

🤭🤭🤭 får litt pause om ikke annet, når samtykket må oppdateres jevnlig. Er du god på multitaske, rekker du sikkert å klaske inn litt på handlelista i samme slengen 😂

Anonymkode: f609f...292

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kanskje det er problemet? At du blir liggende? Vi har ikke samleie i en time spesielt ofte, men det hender. Da er det jo ikke snakk om at jeg bare ligger der mens han pumper på, akkurat. Vi er for det meste innom ganske mange stillinger, gjerne med ham sittende i en stol eller liggende på ryggen og jeg oppå en god del av tiden. Det er som regel veldig intenst, gjerne veldig rolig i mange minutter med mye blikkontakt, kyssing, stryking over hverandres kropper osv. Jeg tenker som regel ikke på noe annet da, men er så fullstendig oppslukt av lidenskapen og nytelsen at jeg blir oppriktig overrasket etterpå over hvor lenge vi faktisk har holdt på. Det vanligste er nok likevel at selve samleiet, hvis vi har det, varer i 15-20 minutter. Noen ganger mye kortere, andre ganger i over en time. Så kommer forspill og kos etterpå i tillegg. 

Anonymkode: cf0e4...90a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er problemet? At du blir liggende? Vi har ikke samleie i en time spesielt ofte, men det hender. Da er det jo ikke snakk om at jeg bare ligger der mens han pumper på, akkurat. Vi er for det meste innom ganske mange stillinger, gjerne med ham sittende i en stol eller liggende på ryggen og jeg oppå en god del av tiden. Det er som regel veldig intenst, gjerne veldig rolig i mange minutter med mye blikkontakt, kyssing, stryking over hverandres kropper osv. Jeg tenker som regel ikke på noe annet da, men er så fullstendig oppslukt av lidenskapen og nytelsen at jeg blir oppriktig overrasket etterpå over hvor lenge vi faktisk har holdt på. Det vanligste er nok likevel at selve samleiet, hvis vi har det, varer i 15-20 minutter. Noen ganger mye kortere, andre ganger i over en time. Så kommer forspill og kos etterpå i tillegg. 

Anonymkode: cf0e4...90a

Samme her 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...