Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne har reist på ferie til USA. I mitt hode er det temmelig dust å dra til usa nå. Både som prinsipp og å faktisk bidra til amerikansk økonomi.

Hva synes du om å feriere der slik verden er nå? 

Anonymkode: 62165...bcc

Skrevet

Jeg hadde fint gjort det hvis jeg hadde hatt råd til det. Jeg støtter på INGEN måte Trump og hans lekekompiser, men skal vi slutte å leve og oppleve pga en dust av en president? Alle gjør det de har lyst til. 

Anonymkode: 6e106...f6f

Skrevet

Jeg var i Florida og Boston 2 uker i mars. Fikk besøkt venner og hadde en fin tur. Kjøpte meg litt klær og tror neppe det gjør stor forskjell.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men jeg tenker absolutt ingenting om andre som gjør det. 

Det jeg tenker er at man bør i størst grad passe på seg selv!

Anonymkode: 70410...781

Skrevet

Hvor man ikke kan besøke et land fordi landet har en dust til å lede seg så begynner det å bli knapt om steder å reise til.

Anonymkode: 53c6f...544

Skrevet

Kan komme på land langt høyere på den lista en Usa, så hadde dratt.

Skrevet

Det bor ufattelig mange mennesker i USA, så selv om du støtter noen av dem ved å sove på hotellet deres eller spise i restauranten deres betyr det ikke at du støtter Trump.

Jeg hadde dratt.

Anonymkode: 3d840...8ef

Skrevet

Det er et land jeg holder meg LANGT unna de neste 4 årene ja. Aldri i verden om jeg hadde satt mine ben der. Reiseråd fra regjeringen er endret også pga flere blir holdt på grensen. Hvis man leser mer om hva som skjer i statene annet enn det som kommer ut i norsk media så ser man at dette er et land man ikke vil verken besøke eller støtte så lenge regjereringen der er som den er. 

Anonymkode: f2518...ddc

Skrevet

Hadde ikke hatt noen problemer med å reise dit. Nå skal jeg til Tyrkia i mai og det er nå egentlig et verre land å dra til om man tenker politikk. 

Anonymkode: 7ef89...b66

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er et land jeg holder meg LANGT unna de neste 4 årene ja. Aldri i verden om jeg hadde satt mine ben der. Reiseråd fra regjeringen er endret også pga flere blir holdt på grensen. Hvis man leser mer om hva som skjer i statene annet enn det som kommer ut i norsk media så ser man at dette er et land man ikke vil verken besøke eller støtte så lenge regjereringen der er som den er. 

Hvorfor så veldig LANGT unna? Om du ikke ønsker å reise til USA kan du likevel stå 2 cm inn i Canada uten at de skumle amerikanerene kan gjøre deg noe. 

Uansett, så er det helt trygt for den helt vanlige nordmann å reise til USA.  Er man redd for å bli stoppet har man nok litt urent mel i posen.  

Anonymkode: 75cbc...196

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor så veldig LANGT unna? Om du ikke ønsker å reise til USA kan du likevel stå 2 cm inn i Canada uten at de skumle amerikanerene kan gjøre deg noe. 

Uansett, så er det helt trygt for den helt vanlige nordmann å reise til USA.  Er man redd for å bli stoppet har man nok litt urent mel i posen.  

Anonymkode: 75cbc...196

Det er litt texas ved innreisekontrollen nå, som du hadde visst om du hadde fulgt litt med. Mennesker fra eks Tyskland og Canada blir stoppet og internert uten noen klar grunn. 

Jeg har aldri gjort noe ulovlig utover to fartsbøter i hele mitt liv, men pr nå reiser jeg ikke til USA. 

Skrevet

Hvorfor skal det være galt å dra på ferie til Usa nå? 

Anonymkode: de003...f4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skal det være galt å dra på ferie til Usa nå? 

Noen syns det er galt mens andre ikke bryr seg. Om du ikke har fått med deg kontroversen med USA for tiden så forslår jeg at du ser litt på nyhetssendingene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Noen syns det er galt mens andre ikke bryr seg. Om du ikke har fått med deg kontroversen med USA for tiden så forslår jeg at du ser litt på nyhetssendingene. 

Jo har fint fått med meg det. Men verken Trump eller noen andre amerikanere har gjort meg noe vondt så det angår ikke meg

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jo har fint fått med meg det. Men verken Trump eller noen andre amerikanere har gjort meg noe vondt så det angår ikke meg

Og det er jo helt greit. Men du skjønner vel at andre ser annerledes på det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

En venninne har reist på ferie til USA. I mitt hode er det temmelig dust å dra til usa nå. Både som prinsipp og å faktisk bidra til amerikansk økonomi.

Hva synes du om å feriere der slik verden er nå? 

Anonymkode: 62165...bcc

Jeg drar ikke til et land som er i ferd med å bli et diktatur 

Anonymkode: 2503a...ad2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde ikke hatt noen problemer med å reise dit. Nå skal jeg til Tyrkia i mai og det er nå egentlig et verre land å dra til om man tenker politikk. 

Anonymkode: 7ef89...b66

Tyrkia holder jeg meg også unna. At folk ønsker å legge igjen penger i et land som er styrt slik det er, er for meg helt uforståelig 

Skrevet

Jeg har, som mange andre, slekt fra den gang vi utvandret. De er fremdeles mine venner, familie og allierte. En idiot på toppen endrer ikke dette. Jeg vil ikke være Trumps marionett, nyttig idioti som oppfyller formålet til Trump når han driver med sin markedsmanipulasjon, lett å styre i forutsigbare handlinger. 

Anonymkode: 72d3b...46a

Skrevet

Jeg vil ikke dra dit mens bavianen styrer. Liker ellers USA veldig godt (men hadde uansett ingen umiddelbare planer om å dra dit mens krona er så svak, det var dyrt sist).

Andre må gjøre hva de vil. 

Anonymkode: b6cf5...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...