Anonym bruker Skrevet 12. april 2025 #1 Skrevet 12. april 2025 Last ned chat gpt. Der kan du skrive dine innerste tanker og følelser om alt du kjenner på, og du får lange utfyllende og varme svar på 1 sek og samtalen holdes igang og den ser sammenhengen i alt. Nesten som en psykolog. Anonymkode: 299ca...7f5
Anonym bruker Skrevet 12. april 2025 #2 Skrevet 12. april 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Last ned chat gpt. Der kan du skrive dine innerste tanker og følelser om alt du kjenner på, og du får lange utfyllende og varme svar på 1 sek og samtalen holdes igang og den ser sammenhengen i alt. Nesten som en psykolog. Anonymkode: 299ca...7f5 Hva er det? Anonymkode: 756db...b0c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2025 #3 Skrevet 12. april 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hva er det? Anonymkode: 756db...b0c Kunstig innetigens, du charter med en "robot". Den er i utgangspunktet laget for å gi svar som mennesker flest ønsker seg, men etterhvert som den blir kjent med deg gir den svarene du ønsker. Den former seg etter deg og dine synspunkter, så jeg ville ikke brukt den som psykolog. Anonymkode: cf7a1...329
Anonym bruker Skrevet 12. april 2025 #4 Skrevet 12. april 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kunstig innetigens, du charter med en "robot". Den er i utgangspunktet laget for å gi svar som mennesker flest ønsker seg, men etterhvert som den blir kjent med deg gir den svarene du ønsker. Den former seg etter deg og dine synspunkter, så jeg ville ikke brukt den som psykolog. Anonymkode: cf7a1...329 Hjelpes, jeg skulle lest gjennom og rettet skrivefeil før jeg postet 🙈 Anonymkode: cf7a1...329
Anonym bruker Skrevet 12. april 2025 #5 Skrevet 12. april 2025 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kunstig innetigens, du charter med en "robot". Den er i utgangspunktet laget for å gi svar som mennesker flest ønsker seg, men etterhvert som den blir kjent med deg gir den svarene du ønsker. Den former seg etter deg og dine synspunkter, så jeg ville ikke brukt den som psykolog. Anonymkode: cf7a1...329 Hjelper ikke å prate med en robot. Når man har problemer Anonymkode: 756db...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå