Anonym bruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april ...men ikke et folk som heter balkanere? Vi har jo afrikanere, amerikanere, ja til og med skandinavere, men ikke noe som heter balkanere? Hvorfor? Anonymkode: 730d9...985
Anonym bruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (27 minutter siden): ...men ikke et folk som heter balkanere? Vi har jo afrikanere, amerikanere, ja til og med skandinavere, men ikke noe som heter balkanere? Hvorfor? Anonymkode: 730d9...985 De heter balkanere. Anonymkode: 63a67...77f
Anonym bruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Haha, alt man skal lure på Anonymkode: e09b3...daa
Anonym bruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Haha, alt man skal lure på Anonymkode: e09b3...daa Jeg vet. Og heldigvis pleier det være så mange som har peiling på så mye rart her inne. Og nå fikk jeg jo svar på det! ☺️ Anonymkode: 730d9...985
Anonym bruker Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): ...men ikke et folk som heter balkanere? Vi har jo afrikanere, amerikanere, ja til og med skandinavere, men ikke noe som heter balkanere? Hvorfor? Anonymkode: 730d9...985 Det er noe som heter balkanere Anonymkode: cdf60...c00
Anonym bruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Det blir vei som at vi ikke kaller oss skandivaniere så ofte, vi kaller oss heller nordmenn Men det er jo noe som heter skandinaviere for det. Anonymkode: be7d4...847
Anonym bruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det blir vei som at vi ikke kaller oss skandivaniere så ofte, vi kaller oss heller nordmenn Men det er jo noe som heter skandinaviere for det. Anonymkode: be7d4...847 Rart at det heter nordmenn egentlig. Det er jo bare halvparten som er menn. Anonymkode: 730d9...985
Anonym bruker Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Rart at det heter nordmenn egentlig. Det er jo bare halvparten som er menn. Anonymkode: 730d9...985 Det kommer ikke fra menn = hankjønn, men menn fra menneske. Vi er nordmennesker, ikke nordmannfolk Anonymkode: b275d...448
Anonym bruker Skrevet 12. april #9 Skrevet 12. april Nå finnes tydeligvis ordet balkaner. Det viste ikke jeg men vi har mange områder vi ikke har navn på innbyggerne fra. Jeg bor for eksempel i Akershus og jeg har aldri kalt meg akershuser. Jeg bor også i Norden og kaller meg ikke for nordener eller liknende. Anonymkode: 31ba5...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå