Anonym bruker Skrevet 11. april 2025 #1 Skrevet 11. april 2025 Vi bor i midten av en lang rekke høye, tynne rekkehus. Naboen på begge sider av oss har satt ut trampolinen og har små barn som akkurat nå har masse besøk. De koser seg, ler og hopper. Litt gråt en gang i blant, litt roping/masing på mamma og pappa fra begge sider. Her sitter jeg ute på terrassen midt mellom og nyter lyden av små barn som ler, leker og koser seg uten å måtte løpe til dersom noen slår seg, eller bli mast på, og koser meg med et lite glass meg kald Chablis ❤️❤️ Livet med store barn er herlig Hva gjør at du koser deg akkurat nå? Anonymkode: 134c4...18b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2025 #2 Skrevet 11. april 2025 17 åringen har skrevet kontrakt i dag og begynner som lærling 1.juli. 16 åringen har reist på hyttetur med en god venninne. Mannen er ute med bikkja og jeg sitter helt alene i stua og slapper av. Har ikke mye å klage på jeg heller 🙂 Anonymkode: 88620...d2d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2025 #3 Skrevet 11. april 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi bor i midten av en lang rekke høye, tynne rekkehus. Naboen på begge sider av oss har satt ut trampolinen og har små barn som akkurat nå har masse besøk. De koser seg, ler og hopper. Litt gråt en gang i blant, litt roping/masing på mamma og pappa fra begge sider. Her sitter jeg ute på terrassen midt mellom og nyter lyden av små barn som ler, leker og koser seg uten å måtte løpe til dersom noen slår seg, eller bli mast på, og koser meg med et lite glass meg kald Chablis ❤️❤️ Livet med store barn er herlig Hva gjør at du koser deg akkurat nå? Anonymkode: 134c4...18b Sitter med et glass øl, noe jeg aldri drikker og vurderer forholdet til min mann som nok en gang vendte meg ryggen fordi jeg forsiktig forsøkte å snakke med han om en stor bekymring etter at han, uten å si noe om det, hadde bestemt seg for å jobbe overtid på en fredags kveld fra hjemmekontoret. Da jeg fikk snev av innspill, var det i en nedlatende tone. Dagen startet med en krangel og sluttet med krangel, men ølen, den koser jeg meg med Anonymkode: 847a9...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå