Gå til innhold

Mor til mitt barn på 7 år feiret barnets første bursdag med de i klassen uten at jeg ble invitert eller inkludert :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hi ble helt borte...

Ikke så interessert like vel når han skjønte at det forventes noe av han også?

Anonymkode: 7bb62...bd2

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og hi ble helt borte...

Ikke så interessert like vel når han skjønte at det forventes noe av han også?

Anonymkode: 7bb62...bd2

Dette er den virkelige årsaken til at noen har noe i mot feminister. Det at man rakker ned på menn helt uhemmet. Det at man mobber menn for å være dumme som noen brød og late, bare fordi de er menn.

Nei, ikke alle menn er dumme og teite, bare fordi enkelte av dere tiltrekkes drittsekker og dermed kun kjenner til den typen.

Anonymkode: 7ac52...adb

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Som mamma til skilsmissebarn, syns jeg det er helt naturlig og på sin plass å informere pappaen om når jeg har tenkt å arrangere bursdag for sønnen. 

Vi gikk fra hverandre da sønnen var 7 uker og jeg har alltid gitt pappaen mulighet til å delta på bursdager. For meg er det rart å ikke informere, uavhengig om far er med å betale eller ikke. Jeg syns det er fint for barnet at begge er til stedet.

Så jeg forstår deg godt og syns det er dårlig gjort av mammaen. 

Drit i de elendige svarene du har fått tidligere i tråden. Du er en god pappa som vil stille opp, men ble fratatt muligheten. 

Anonymkode: 4e531...a21

Om far er engasjert så er de med å bidrar.. men nå har dere godt forhold til hverandre og da  sikkert faller mer naturlig?

noen barn legger ikke merke om foreldrene er der engang😆 kan jeg love deg, de er så opptatt i lek og med  de andre barna at de kunne ikke brydd seg mindre om far eller mor er der. Nå har ikke ts svart så om han bare da har barnet noen helger så tipper jeg at det ikke er så viktig. Ikke noe mer irriterende en noen som bare sitter eller står der uten å bidra med noe. Da er de ikke mye til hjelp, ts burde også ha engasjert seg mer med å spørre mor en å vente på en slags invitasjon.  Det siste jeg hadde villet er å ha en barnefar jeg ikke har så god kommunikasjon og snakker mye med på en bursdags feiring jeg betaler for. Det viktigste er bursdags barnet og ikke at  far ikke føler seg inkludert.

Anonymkode: 627c9...e38

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Om far er engasjert så er de med å bidrar.. men nå har dere godt forhold til hverandre og da  sikkert faller mer naturlig?

noen barn legger ikke merke om foreldrene er der engang😆 kan jeg love deg, de er så opptatt i lek og med  de andre barna at de kunne ikke brydd seg mindre om far eller mor er der. Nå har ikke ts svart så om han bare da har barnet noen helger så tipper jeg at det ikke er så viktig. Ikke noe mer irriterende en noen som bare sitter eller står der uten å bidra med noe. Da er de ikke mye til hjelp, ts burde også ha engasjert seg mer med å spørre mor en å vente på en slags invitasjon.  Det siste jeg hadde villet er å ha en barnefar jeg ikke har så god kommunikasjon og snakker mye med på en bursdags feiring jeg betaler for. Det viktigste er bursdags barnet og ikke at  far ikke føler seg inkludert.

Kan love deg at forholdet vårt ikke har vært en dans på roser, men det skal da ikke gå utover barnet. 

Når jeg som mamma sitter med hovedomsorgen og planlegger f.eks bursdag utfra når det passer best for oss, så er det da helt på sin plass å informere far og gi han muligheten til å stille opp for barnet sitt. Det er VÅRT barn, selv om jeg kunne kaldkvelt pappaen til tider. 

Jeg kan love deg, barn legger merke til om pappa/mamma kommer eller ikke. 

Ser du hva du selv skriver?? Det siste DU ville hatt, er en pappa i en feiring du betaler for, men likevel er det barnet som som er viktigst... Bare bittelitt selvmotsigende. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Kan love deg at forholdet vårt ikke har vært en dans på roser, men det skal da ikke gå utover barnet. 

Når jeg som mamma sitter med hovedomsorgen og planlegger f.eks bursdag utfra når det passer best for oss, så er det da helt på sin plass å informere far og gi han muligheten til å stille opp for barnet sitt. Det er VÅRT barn, selv om jeg kunne kaldkvelt pappaen til tider. 

Ser du hva du selv skriver?? Det siste DU ville hatt, er en pappa i en feiring du betaler for, men likevel er det barnet som som er viktigst... Bare bittelitt selvmotsigende. 

Mine barn ville ikke lagt merke til om pappa kom, da det er normalen. 

Anonymkode: a2e47...904

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Tro mer bursdags barna kunne ikke brydd seg mindre om samværs foreldre er tilstedet, de er så opptatt i lek og morro med de andre barna at de sikkert ikke legge merke til mor heller 😆 spesielt om barnets far bare har tenkt å sitte stå der og følge med så er det lite vits

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.4.2025 den 14.44):

Si meg vis jeg overreagerer her 😕 

mor til mitt barn hadde barnets første bursdag med klassen sist helg, barnet snakte om at de var i noe lokale med masse pynt og kaker og at hele klassen var der og hennes nye samboer pluss barnets besteforeldre. Fikk ikke vite om dette før barnet sa det til meg. Meg og mor har ellers helt Ok sammarbeid. Men pleier ikke begge foreldre å være med på slike spesielle dager? Spesielt der klassen er invitert? 

Anonymkode: 3ce64...474

Det er vel naturlig at den som har hovedomsorgen arrangerer dette?

Anonymkode: 00e65...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...