Anonym bruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Det er fredag, og jeg har lyst til å starte helgen med en ekstra god middag. Har store barn, så trenger ikke å være barnevennlig. Så, dere som ikke skal ha Taco i dag, hva skal dere ha til middag? Anonymkode: b2fce...5d1
Anonym bruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Vi skal grille hamburgere. Lager søtpotetfries og dressing selv. Anonymkode: 3f90e...ac5
Anonym bruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Det er ikke bare helg, det er påskeferie for mange, og for en del er det så fint vær at maten blir servert ute 🌱☀️🌷🐣 Hva med å grille hvis du har mulighet til det? Anonymkode: 68e8e...48a
Anonym bruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Skikkelig digg lasagne bolongese med massa bechamelsaus. Anonymkode: e8748...6b7
Anonym bruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Her tapte jeg akkurat avstemningen, så det blir taco. Men om jeg hadde vunnet, hadde det blitt pitabrød med karrikylling, forskjellige grønnsaker og lime- og karridressing. Ikke så langt unna taco egentlig, samme prinsipp med andre, og i mitt hode bedre smaker. Anonymkode: e9cbf...cd7
Anonym bruker Skrevet 11. april #9 Skrevet 11. april Her er det lavt skydekke og skikkelig "klistre-regn", så her blir det varmende tortellinisuppe med rundstykker 😋 Anonymkode: 5bdad...832
Anonym bruker Skrevet 11. april #10 Skrevet 11. april Quesadilla med kylling, salat og dipp til. Anonymkode: 65c7b...116
Anonym bruker Skrevet 11. april #11 Skrevet 11. april Vi skal ha laksebowl med masse mango. Det er en favoritt hos ungdommen for tiden. Anonymkode: 0b754...600
Anonym bruker Skrevet 11. april #12 Skrevet 11. april Hjemmelaget pizza hver fredag😊 Anonymkode: 864ca...c6e
Anonym bruker Skrevet 11. april #13 Skrevet 11. april Salat. Det er det beste som finnes. Ruccola, purre, småtomater, mais og dressing av chili/hvitløksolje og sweet chili. Anonymkode: 5a7b5...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå