Gå til innhold

Må det være ei "hovedkake" i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første konfirmasjon for vår del. Jeg elsker å bake, og har ellers mange i familien som vil bidra til kakebordet så utvalget blir bra 

Men så begynte jeg å lure; bør/må man ha ei "hovedkake" ? Må jeg bestille ei i tillegg lilsom? 😅🤔

Anonymkode: 1ae14...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må det jo ikke. Vi har ikke helt landet på alle kakene enda selv, men vi skal ikke ha en kjøpt hovedkake. 

Anonymkode: d8ecf...2fd

Skrevet

Nei, det er ikke bryllup. 4-5 kaker holder, kommer an på hvor mange dere blir. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Første konfirmasjon for vår del. Jeg elsker å bake, og har ellers mange i familien som vil bidra til kakebordet så utvalget blir bra 

Men så begynte jeg å lure; bør/må man ha ei "hovedkake" ? Må jeg bestille ei i tillegg lilsom? 😅🤔

Anonymkode: 1ae14...610

Har alltid hatt en « hovedkake», til hver konfirmasjon og dåp ( og i bryllup). Litt ekstra stas med en kake med bildet og navn på!

Men en trenger jo absolutt ingenting…

Anonymkode: 36df1...807

Skrevet

Nei, det må du ikke. Det er mye viktigere med gode kaker enn en pyntekake som  folk spiser av av plikt.

Anonymkode: fa0e9...a1f

Skrevet

Jeg tenker på marsipankake med skrift som en slags hovedkake, kanskje. Ikke nødvendig, men syns du det er hyggelig, så kjør på :) 

Skrevet

Jeg syns det er litt stas med hovedkake, men den trenger absolutt ikke å kjøpes. Bare pyntes litt ekstra, og gjerne være konfirmantens favorittsort. 

Skrevet

Man MÅ ikke ha det, men vi har hatt det. Ligger vel på rundt en 10-12 kaker pluss en hovedkake til enhver "sånn" anledning :)

Anonymkode: 73b40...53d

Skrevet

Nei, du må ikke det.

Men det er jo fint med en hovedsakelig på bordet.

Du trenger ikke kjøpe den da, lag f.eks en bløtkake og bestill et spisbart bilde og pynt med marsipanlokk og det.

Anonymkode: fb1a5...d7d

Skrevet

Nei

Anonymkode: 41ba1...291

Skrevet

Nei

Anonymkode: 41034...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...