Gå til innhold

Er det noen som har vært publikum på et program som går på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I f.eks Ylvis mot Ylvis, Nytt på Nytt, Beat for Beat, Alle mot Alle, The Voice osv. Hvordan var det? Hvordan var produksjonen? 

Anonymkode: 8e092...32c

Fortsetter under...

Skrevet

Laaaaaang.

Det er mye pauser og stilletid 

Så kommer det et menneske som skal få publikum i gang, le litt, klappe osv, også kjøres show igjen.

Anonymkode: 6d319...453

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Laaaaaang.

Det er mye pauser og stilletid 

Så kommer det et menneske som skal få publikum i gang, le litt, klappe osv, også kjøres show igjen.

Anonymkode: 6d319...453

Hvilket program var det? Er litt vesentlig. 

Skrevet

Nytt på nytt og Humoreetaten. Helt greit. Noen få ting som måtte taes på nytt. Nytt på nytt så får du se ting som ikke kommer på tv også, tar omtrent en time. 

Skrevet

Live sending av norske talenter. Jeg ble veldig positivt overrasket. Det var akkurat som på TV. 

Har også vært på allsang på grensen. Det var grusomt. Gikk hjem.

Anonymkode: e6280...253

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Har også vært på allsang på grensen. Det var grusomt. Gikk hjem.

Det skjønner jeg🤣🤣

Annonse

Skrevet

Var på Skal vi danse. SINNSYKT GØY

Anonymkode: 4e4fb...112

Skrevet

Nytt på nytt og Lindmo. Nytt på nytt var helt ok, var kanskje ikke de morsomste gjestene som var der da, tror det har mye å si. Var lite tulling innimellom og fokus på manus. Lindmo var kjempegøy, hun delte ut smågodt før start og var veldig festlig og lite selvhøytidelig innimellom filmingen, så var jo underholdning bare det. 

Anonymkode: 1972c...37d

Skrevet

Vært på de fleste. Jobbet en tid i bransjen som gjorde at vi stilte opp der det var lite publikum. Det er ganske kjedelige greier. 

Anonymkode: 61660...fa0

Skrevet

Beat for Beat.  Var litt artig, men også noe langdrygt. Måtte synge sanger på nytt, og publikum fikk instrukser om når og hvordan det skulle klappes.  

Har også vært på Allsang, min sønn var med på scenen en gang. Kjedelige greier.  Når det ble sendt var det også klippet sammen med andre episoder.   

Det desidert artigste var da jeg var publikum på Friends. Det var moro. Spesielt å komme så 'nært" innpå så store kjendiser. 

Anonymkode: 02213...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...