Anonym bruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Jeg gleder meg så helt vanvittig til sommerferie i år. Etter mange år med beskjeden (men hyggelig og selvvalgt) ferie, skal vi i år på langtur. Vi har spart over flere år. Så nå tar vi tenåringene vår med på mini-backpacking i Asia. Thailand, Vietnam, Malaysia og så til slutt Sør-Korea. 5 uker! Anonymkode: 57ce1...6dd
Anonym bruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Oi, det blir sikkert noen minneverdige uker. God tur 🙂 Anonymkode: 265e0...171
Anonym bruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg gleder meg så helt vanvittig til sommerferie i år. Etter mange år med beskjeden (men hyggelig og selvvalgt) ferie, skal vi i år på langtur. Vi har spart over flere år. Så nå tar vi tenåringene vår med på mini-backpacking i Asia. Thailand, Vietnam, Malaysia og så til slutt Sør-Korea. 5 uker! Anonymkode: 57ce1...6dd God tur 😊 Anonymkode: 445ac...311
Anonym bruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Spennende! Blir mange fine minner for dere. God tur. 😊 Anonymkode: bc609...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå