Anonym bruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Noe annet hadde hvert om han sa dette til meg i tomanndshånd og ikke rett foran vennene våres. Der man føler seg tvunget til å si ja, når jeg gjerne kunne sagt at jeg ønsket det bare skulle være oss to som par i disse planene. Han røp våres planer i spillkveld sist helg. jeg snakket med at han burde ha spørret meg før han bare inviterte dem med på planlagte planer. Jeg tipper noen her kanskje tenker jo flere jo bedre. Men det er det når begge er enige og snakker sammen om å invitere flere.. fordi jeg hadde gledet meg til disse planene sammen med han.. han mener nå at han skal fortelle dem at han var litt full den helgen og ikke mente å. Invitere siden han hadde lovet meg at det bare skulle være oss 2. Burde jeg si ja til at han sier til dem eller blir det kanskje litt seint og feil nå? Men føler også at det kanskje er like greit? Fordi da bør han iallfall høre med meg neste gang og ikke bare invitere. Anonymkode: 86101...705
Anonym bruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Ville ikke trukket invitasjonen tilbake nå nei, det blir for teit Da får dere heller finne på noe alene neste gang. Anonymkode: 4bc50...172
Anonym bruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Nja… du må si til han at han faktisk må spør deg neste gang og ikke bare invitere Anonymkode: b2f12...a16
sug lut Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Selvsagt får han ta belastningen med å avlyse. Ingen kan forplikte deg i din ferie til noe du ikke ønsker selv.
Anonym bruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Nja… du må si til han at han faktisk må spør deg neste gang og ikke bare invitere Anonymkode: b2f12...a16 Jeg har gitt han beskjed om at jeg setter pris på at han hører med meg neste gang og ikke bare inviter folk. Eller snakker om våre planer foran dem. Anonymkode: 86101...705
Anonym bruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april sug lut skrev (14 minutter siden): Selvsagt får han ta belastningen med å avlyse. Ingen kan forplikte deg i din ferie til noe du ikke ønsker selv. Jeg tenker jo også litt selv som dette. Fordi jeg var jo ikke enig om å invitere dem til våres planer. Jeg tror jo at folk skjønner at de ikke var en del av planene men ikke vet jeg. Ellers hadde vi jo spurt dem for lengst Anonymkode: 86101...705
Anonym bruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ville ikke trukket invitasjonen tilbake nå nei, det blir for teit Da får dere heller finne på noe alene neste gang. Anonymkode: 4bc50...172 Er både ja og nei 😕 fordi jeg synes ikke det var greit å bare pålegge folk opp i planer uten å høre med meg først. Plutselig blir det liksom en person som tredje hjul 🤣 uff nei Anonymkode: 86101...705
Anonym bruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Er både ja og nei 😕 fordi jeg synes ikke det var greit å bare pålegge folk opp i planer uten å høre med meg først. Plutselig blir det liksom en person som tredje hjul 🤣 uff nei Anonymkode: 86101...705 Er dette venninnen som du tror vil feire bursdag hos dere? Anonymkode: 87061...6c5
Anonym bruker Skrevet 10. april #9 Skrevet 10. april Herregud, snakk om å gjøre mye ut av ingenting. Det er jo bare å si til dem at han inviterte uten å tenke seg om, og at dere får ta det igjen en annen gang, for denne gangen skal dere pleie kjærligheten. Hvor gamle er dere egentlig? Anonymkode: 788c1...e19
Anonym bruker Skrevet 10. april #10 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Er dette venninnen som du tror vil feire bursdag hos dere? Anonymkode: 87061...6c5 What? Anonymkode: 86101...705
Anonym bruker Skrevet 10. april #11 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (9 timer siden): Noe annet hadde hvert om han sa dette til meg i tomanndshånd og ikke rett foran vennene våres. Der man føler seg tvunget til å si ja, når jeg gjerne kunne sagt at jeg ønsket det bare skulle være oss to som par i disse planene. Han røp våres planer i spillkveld sist helg. jeg snakket med at han burde ha spørret meg før han bare inviterte dem med på planlagte planer. Jeg tipper noen her kanskje tenker jo flere jo bedre. Men det er det når begge er enige og snakker sammen om å invitere flere.. fordi jeg hadde gledet meg til disse planene sammen med han.. han mener nå at han skal fortelle dem at han var litt full den helgen og ikke mente å. Invitere siden han hadde lovet meg at det bare skulle være oss 2. Burde jeg si ja til at han sier til dem eller blir det kanskje litt seint og feil nå? Men føler også at det kanskje er like greit? Fordi da bør han iallfall høre med meg neste gang og ikke bare invitere. Anonymkode: 86101...705 Da må han ta de sure telefonene med å avlyse avtalen. Men alle vet jo at det er du som står bak. Dårlig av han, fryktelig teit spør du meg. Kanskje like greit å bare la det gå. Det blir sikkert koselig uansett. Anonymkode: 344b6...5b8
Anonym bruker Skrevet 10. april #12 Skrevet 10. april Det hadde vært verre om han inviterte dem med på uplanlagte planer. Jeg skjønner at du er irritert, men det kan kanskje bli hyggelig likevel? Hvis du absolutt ikke vil ha dem med så får han ta jobben med å avlyse, men det hadde jeg følt var pinlig selv. Anonymkode: eee80...83c
Anonym bruker Skrevet 10. april #14 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det hadde vært verre om han inviterte dem med på uplanlagte planer. Jeg skjønner at du er irritert, men det kan kanskje bli hyggelig likevel? Hvis du absolutt ikke vil ha dem med så får han ta jobben med å avlyse, men det hadde jeg følt var pinlig selv. Anonymkode: eee80...83c Århh det er nettop det!😆 ble så irritert, det va ikke akk som de inviterte seg selv de spurte bare hva vi skulle til påsken men da skulle jo han røpe det og føle for å invitere😅 Anonymkode: 86101...705
Anonym bruker Skrevet 10. april #15 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Da må han ta de sure telefonene med å avlyse avtalen. Men alle vet jo at det er du som står bak. Dårlig av han, fryktelig teit spør du meg. Kanskje like greit å bare la det gå. Det blir sikkert koselig uansett. Anonymkode: 344b6...5b8 Det er det som irriterer meg mest nå at da tenker de at det var meg som sa nei til han. Men om han avlyser med dem så tenker jeg jaja. Hadde de hvert invitert så hadde vi jo spurt dem tidligere og ikke rett før. Anonymkode: 86101...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå