Anonym bruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Det har kommet en ny nettside. Litt som legelisten, bare med arbeidsgivere. Man kan vurdere nåværende eller tidligere arbeidsgivere. Genialt for de som er i en jobbsøkingsprosess! Selv jobber jeg i en fagforening, og hørte om nettsida fra et av medlemmene i fagforeningen jeg jobber i. Anbefaler de jeg kjenner å legge igjen vurdering der, spesielt de som har kjipe arbeidsgivere. Så kan man sjekke der før man søker jobb! Jobbi heter den. Anonymkode: 2d121...597
Anonym bruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Og der nevner du akkurat grunnen til at jeg ALDRI ville ha stolt på slike sider. Dersom en arbeidsplass har 100 ansatte hvor 60 er veldig fornøyde med arbeidsplassen, 35 syns det er helt greit, og 5 stykker er misfornøyde så er det ALLTID de som har noe å klage på som legger inn sine anmeldelser på slike sider. Det samme gjelder forøvrig også disse anmeldelsene av fastleger. De som for dårligst anmeldelser er de som er mer restriktive med å skrive ut vanedannende medisiner og sykemeldinger for ingenting Anonymkode: bbca4...0d2
Anonym bruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Du burde holdes langt unna fagforeninger. Anonymkode: e90f2...806
Anonym bruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det samme gjelder forøvrig også disse anmeldelsene av fastleger. De som for dårligst anmeldelser er de som er mer restriktive med å skrive ut vanedannende medisiner og sykemeldinger for ingenting Anonymkode: bbca4...0d2 Jeg trodde det var slik. Så fikk jeg en jobb der jeg både har mye samarbeid med fastleger og samtaler med pasientene deres. Gjennomgående er de fastlegene som får god score på legelisten, de samme som gjør en helt utmerket jobb. Og omvendt for de med lav score. Jeg har faktisk blitt overbevist om at den er relativt representativ. Anonymkode: d50f4...421
Anonym bruker Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg trodde det var slik. Så fikk jeg en jobb der jeg både har mye samarbeid med fastleger og samtaler med pasientene deres. Gjennomgående er de fastlegene som får god score på legelisten, de samme som gjør en helt utmerket jobb. Og omvendt for de med lav score. Jeg har faktisk blitt overbevist om at den er relativt representativ. Anonymkode: d50f4...421 Helt enig. God skåre står også alltid begrunnet med hvorfor, feks god til å lytte, grundig, osv. Anonymkode: 73cb0...736
Anonym bruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (18 timer siden): Du burde holdes langt unna fagforeninger. Anonymkode: e90f2...806 Fordi? Anonymkode: 73cb0...736
Anonym bruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april Jeg gikk inn for å lese litt om et par steder jeg kjenner godt og det som står der er virkelig ikke representativt! Kun dårlige tilbakemeldinger. Og mistenker at jeg vet hvem som står bak.. Dette er da folk som ikke kunne jobben sin, lagde mye bråk og ble oppsagt. Synd egentlig, for intensjonen bak nettsiden er god. Anonymkode: db197...b20
Anonym bruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg gikk inn for å lese litt om et par steder jeg kjenner godt og det som står der er virkelig ikke representativt! Kun dårlige tilbakemeldinger. Og mistenker at jeg vet hvem som står bak.. Dette er da folk som ikke kunne jobben sin, lagde mye bråk og ble oppsagt. Synd egentlig, for intensjonen bak nettsiden er god. Anonymkode: db197...b20 Har du jobbet der selv? Legg inn en egen god vurdering selv da. Folk kan ha ulike oppfatninger av og erfaringer med arbeidsplasser, men bedrifter som er ryddige og behandler ansatte bra og respektfullt også ved konflikter og omstilling vil som regel ikke ha noe å frykte med et slikt nettsted. Det blir for enkelt å skylde på "vanskelige enkeltansatte". Anonymkode: 73cb0...736
Anonym bruker Skrevet 11. april #9 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg gikk inn for å lese litt om et par steder jeg kjenner godt og det som står der er virkelig ikke representativt! Kun dårlige tilbakemeldinger. Og mistenker at jeg vet hvem som står bak.. Dette er da folk som ikke kunne jobben sin, lagde mye bråk og ble oppsagt. Synd egentlig, for intensjonen bak nettsiden er god. Anonymkode: db197...b20 Det er som andre her har sagt, dette jevner seg ut når alle som er fornøyde legger inn sine vurderinger, akkurat som på legelisten. Anonymkode: 2d121...597
Anonym bruker Skrevet 11. april #10 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er som andre her har sagt, dette jevner seg ut når alle som er fornøyde legger inn sine vurderinger, akkurat som på legelisten. Anonymkode: 2d121...597 Gjør det? Kommentarfelt viser vel at de med minst vettugt å si, gjerne er de som går først til tastaturet. Sjelden det er representativt for folk flest det som dukker opp der. Ser vel heller utfordringen med skittentøyvask i full offentlighet, fremfor nyttig informasjon. Dessuten kan du kjøpe gode omtale i disse dager, så hvor pålitelig vil det egentlig bli? Anonymkode: 70975...d3b
Anonym bruker Skrevet 11. april #11 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (På 9.4.2025 den 18.30): Du burde holdes langt unna fagforeninger. Anonymkode: e90f2...806 Tenkte det samme. Anonymkode: ab46d...ad6
Anonym bruker Skrevet 11. april #12 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Gjør det? Kommentarfelt viser vel at de med minst vettugt å si, gjerne er de som går først til tastaturet. Sjelden det er representativt for folk flest det som dukker opp der. Ser vel heller utfordringen med skittentøyvask i full offentlighet, fremfor nyttig informasjon. Dessuten kan du kjøpe gode omtale i disse dager, så hvor pålitelig vil det egentlig bli? Anonymkode: 70975...d3b Enig i dette. Det er som regel de som mener de har noe å klage på som tyr til tastaturet. Og noen mener å tro at «jeg fikk det ikke som jeg ville» er ensbetydende med «arbeidsplassen er dårlig», og «jeg liker ikke legen» er ensbetydende med «legen er dårlig». Anonymkode: 48ad2...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå