Anonym bruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april For noen måneder siden fikk jeg noen store uforventede ekstrautgifter jeg tok på kredittkortet. Når regningen kom hadde jeg akkurat fått lønn, og betalte ned hele regningen. Det resulterte i at jeg ikke hadde nok penger på slutten av måneden, og brukte kredittkortet igjen. Igjen betalte jeg ned hele regningen når den kom, den måneden ble den mindre en forrige. Slik har jeg fortsatt. Denne måneden skulle jeg gå i null for så endelig igjen fra neste måned kunne putte noen penger over på sparekontoen. Selvfølgelig så blir hunden syk og må til veterinæren. Egenandelen på forsikringen + medisiner + spesialfôret vi må bruke et par uker kom på nesten 7500. Og der var vi igjen gitt. Uansett, tenker dere det er dumt å bruke kredittkortet på den måten og heller burde ha brukt av sparepengene, eller er det greit å bruke det slik så lenge jeg betaler ned alt hver måned slik at jeg slipper renter og gebyrer? Anonymkode: 8e1f9...7f5
Anonym bruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Det er uproblematisk så lenge du betaler ned før renter påløper og faktisk har penger til å komme i balanse. Jeg betaler alt med kredittkort, for kortfordelene. Lar aldri renter påløpe. Anonymkode: 32094...b61
Anonym bruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Det er gjerne noen fordeler ved å ha kredittkort, så mange bruker dem på måten du beskriver for å få de fordelene. Så lenge det ikke kommer renter taper du jo ingenting på det, du får bare fordelene til kredittkortet. Anonymkode: 66723...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå