Gå til innhold

Er det noe du bruker mye penger på som du kunne latt vær men da hadde det gått utover livskvaliteten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nøkternt i hverdagen, men trår gjerne til med gode weekendturer og ferier. Verdt hver krone og min prioritering.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Bil

Anonymkode: bff1f...e7e

Er du en rånejente? 

Anonymkode: ad812...756

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du en rånejente? 

Nei.

Skrevet

Jeg eier to hester som jeg konkurrere aktivt med uten å tjene noe på aktiviteten så i det store og det hele er det ett pengesluk som koster meg ca 20000 kr i måneden. Jeg kunne strengt tatt sluttet med hest da det ikke er en absolutt nødvendighet, men livskvaliteten hadde blitt betydelig dårligere så jeg betaler med glede. 

Anonymkode: 69b8c...2e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei.

Men du bruker mye penger på bil? Alle gjør jo det. Hva er det som gjør at du bruker ekstra penger på bil? 

Skrevet

Botox, dyre hudpleieprodukter, dyre solbriller og vesker og konserter med middag ute på forhånd 🙈 

Anonymkode: d0b9c...9c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Botox, dyre hudpleieprodukter, dyre solbriller og vesker og konserter med middag ute på forhånd 🙈 

Anonymkode: d0b9c...9c8

Du vet du er overfladisk, ikke sant? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er et utrolig dømmende og fordummende utsagn! Du vet ingenting om denne personen. Jeg bruker også penger på dette, og er virkelig ikke en overfladisk person. 

Anonymkode: 54642...816

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Det er et utrolig dømmende og fordummende utsagn! Du vet ingenting om denne personen. Jeg bruker også penger på dette, og er virkelig ikke en overfladisk person. 

Anonymkode: 54642...816

Ikke fordummende i det hele tatt. Det er sannheten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men du bruker mye penger på bil? Alle gjør jo det. Hva er det som gjør at du bruker ekstra penger på bil? 

Har ikke sagt at jeg bruker ekstra mye penger på bil, mer enn andre. Jeg svarer på spørsmålet til hi.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

(Ikke meg du spør) hva er galt med det?

Anonymkode: bdf05...54d

Skrevet

Litt for mye! Massasje, lunsjer ute, dine ting, og ting til hagen. Prøver i det minste å støtte lokale, unike bedrifter, kunstnere/håndverkere og butikker!

Burde definitivt kutte ned på nettshoppingen. Trenger ikke en garderobe i alle regnbuens farger, selv om jeg med åra har bygget meg opp en kvalitetsgarderobe som holder seg, og gått bort fra fast fashion-shoppingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...