Anonym bruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Med barn fra 16 til 23 år er det helt uaktuelt. Men jeg setter den på ikke forstyrr, og har lagret nummeret deres som favoritter så de går rett gjennom. Så har jeg informert de om at jeg har på ikke forstyrr så om de ringer fra noen andre sin telefon så må de ringe to ganger rett etter hverandre for å komme gjennom. Nødetatene vet de må ringe to ganger etter hverandre for å komme gjennom ikke forstyrr. Anonymkode: 8a93a...dbe
Anonym bruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Ja, definitivt. Men blir nok å ha den på når ungdommen skal ute på vift, når den tid kommer. Anonymkode: 17a40...2af
Anonym bruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Den settes på «ikke forstyrr» hver kveld klokka 2200. Er dritt lei av å våkne til meningsløse snaps fra konserter og meldinger fra nattfolk som ikke evener å vente til neste dag med å stille spørsmål som det overhode ikke haster å få svar på. Anonymkode: 17ac5...803
Anonym bruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Har på sovemodus hele døgnet, kun ungene og ei venninne som kommer gjennom. Snap og meldinger har jeg aldri lyd på. Orker ikke unødvendig støy. Anonymkode: cd57b...997
Pobie Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april Skrur ikke av, men har den på 'ikke forstyrr'. Har ikke barn som er gamle nok til å være ute om natten.
Anonym bruker Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april Nei, har barn i alderen 15-22 år, så det er uaktuelt å slå den av. Har den på ikke-forstyrr, men der anrop fra barna og annen nær familie går igjennom. Anonymkode: b3bb9...a81
Anonym bruker Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april Nei. Både ungene og gamle foreldre må kunne få tak i oss. Anonymkode: bce04...628
Anonym bruker Skrevet 9. april #9 Skrevet 9. april Nei aldri. Kunne ikke falt meg inn engang. Anonymkode: fc480...310
Anonym bruker Skrevet 9. april #10 Skrevet 9. april Har mobilen på, men skrur av wifi og 5g, så om noen vil ha tak i meg må de sende melding eller ringe. Det er det vel kun mann og barn som kunne finne på å gjort til meg om det ikke var krise. Må kunne ringes til i forhold til forelder på sykehjem. Men tar ikke mot snap, Messenger osv på natta. Anonymkode: 4ca62...1bc
Anonym bruker Skrevet 9. april #11 Skrevet 9. april Har den på hele døgnet. Men om natta kommer ikke meldinger gjennom, kun telefoner som ringer flere ganger rett etter hverandre. Anonymkode: a3446...980
Anonym bruker Skrevet 9. april #12 Skrevet 9. april Den er på da det er vekkerklokka mi, men skrur av WiFi og 5g, så ikke noe Internett. Anonymkode: 5e9f5...d00
Anonym bruker Skrevet 9. april #13 Skrevet 9. april Har på "ikke-forstyrr" hele døgnet, med stjernemerket kontakter som får komme igjennom. Eller, mellom 9 og 1430 har jeg på lyd, om skolen skulle trenge å få tak i meg. Anonymkode: 7fabf...669
Anonym bruker Skrevet 10. april #14 Skrevet 10. april Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har ikke noen som legger ut ting på natten og med både borteboende barn, gamle foreldre og mann med reisejobb vil jeg at alle skal få tak i meg alltid. Det er null problem. Anonymkode: 0c745...ad8
Anonym bruker Skrevet 10. april #15 Skrevet 10. april Dere som sørger for at kun nær familie kommer gjennom, er dere veldig plaget av at andre folk ringer dere om natten? Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene noen ringer unødvendig etter kl 22 de siste tretti årene. Anonymkode: 0c745...ad8
Anonym bruker Skrevet 10. april #16 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Dere som sørger for at kun nær familie kommer gjennom, er dere veldig plaget av at andre folk ringer dere om natten? Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene noen ringer unødvendig etter kl 22 de siste tretti årene. Anonymkode: 0c745...ad8 Tja, veldig plaget er jeg ikke. Men jeg liker tanken på at dersom det skulle plinge inn en melding eller et anrop på natta, slipper jeg å våkne. Jeg sover utrolig lett og har søvnproblemer, så tar all søvnen jeg klarer å få. Da slapper jeg bedre av vel vitende at det ikke kommer lyd fra tlf. Anonymkode: 7fabf...669
Anonym bruker Skrevet 10. april #17 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Dere som sørger for at kun nær familie kommer gjennom, er dere veldig plaget av at andre folk ringer dere om natten? Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene noen ringer unødvendig etter kl 22 de siste tretti årene. Anonymkode: 0c745...ad8 Jeg legger meg tidlig, og har en del venner som legger seg sent og som synes det er helt ok å sende snap og meldinger på messenger til sene kvelden. Det er ikke interessant nok til at jeg gidder å bli vekket av det. De som trenger å komme gjennom, som mann, barn, søsken og foreldre (som heller ikke sender snaps av katta si eller noe «morsomt» de har sett på TV etter klokka 2200) kommer gjennom hvis de ringer eller sender SMS. Helt uproblematisk. Anonymkode: 17ac5...803
Anonym bruker Skrevet 10. april #18 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg legger meg tidlig, og har en del venner som legger seg sent og som synes det er helt ok å sende snap og meldinger på messenger til sene kvelden. Det er ikke interessant nok til at jeg gidder å bli vekket av det. De som trenger å komme gjennom, som mann, barn, søsken og foreldre (som heller ikke sender snaps av katta si eller noe «morsomt» de har sett på TV etter klokka 2200) kommer gjennom hvis de ringer eller sender SMS. Helt uproblematisk. Anonymkode: 17ac5...803 Det skjønner jeg, det var mer dem som skrur av muligheten til å ringe dem. Om noen vil ha tak i meg kl 02.36 så vil jeg helt sikkert ta den telefonen. Anonymkode: 0c745...ad8
Anonym bruker Skrevet 10. april #19 Skrevet 10. april Nei. Men den er i sovemodus fra jeg legger meg til jeg står opp. Jeg har ikke varsler på de fleste apper, men får inn meldinger og telefoner. Får ikke så alt for mange av dem så det går helt fint. Uansett får jeg aldri noen pling eller lyder, fordi jeg har Apple Watch. Så enten jeg får en melding, tlf ringer eller vekkeklokka om morgenen, får jeg vibrering på armen. Veldig behagelig ☺️ Lyden på telefonene mine har vært av siden jeg gikk min første Apple Watch i 2015. Anonymkode: c9c4c...38a
Anonym bruker Skrevet 10. april #20 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (18 timer siden): Den settes på «ikke forstyrr» hver kveld klokka 2200. Er dritt lei av å våkne til meningsløse snaps fra konserter og meldinger fra nattfolk som ikke evener å vente til neste dag med å stille spørsmål som det overhode ikke haster å få svar på. Anonymkode: 17ac5...803 Ditt eget ansvar og skru av lyden da. Det er ikke vanskelig. Og du... De som er konsert, vil dele det med deg. Tenk å bli furt over det. 😳 Anonymkode: 9fda6...e8d
Anonym bruker Skrevet 10. april #21 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Ditt eget ansvar og skru av lyden da. Det er ikke vanskelig. Og du... De som er konsert, vil dele det med deg. Tenk å bli furt over det. 😳 Anonymkode: 9fda6...e8d Var det noe med «den settes på ikke forstyrr hver kveld klokka 2200» du ikke forsto…? Og hvor leser du at jeg blir «furt»? Jeg skriver at jeg ikke gidder å bli vekket av snap og meldinger som ikke haster. Folk må få dele så mye de vil, men jeg velger selv når jeg vil lese/høre, og det er ikke når jeg skal sove. Hvorfor blir du furt over at jeg setter telefonen på ikke forstyrr så jeg slipper å bli vekket? Anonymkode: 17ac5...803
Elizabeth Skrevet 10. april #22 Skrevet 10. april Den er alltid på. Men er jeg hjemme så er lyden aldri på. På gamle telefoner sparte man strøm ved å skru den av, men ikke på dagens telefoner der man må lade telefonen hver dag.
Anonym bruker Skrevet 10. april #23 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dere som sørger for at kun nær familie kommer gjennom, er dere veldig plaget av at andre folk ringer dere om natten? Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene noen ringer unødvendig etter kl 22 de siste tretti årene. Anonymkode: 0c745...ad8 Ja, en periode fikk jeg veldig mange telefoner fra ulike nummer i forbindelse med svindlere osv., gjerne midt på natten, så da ble det veldig nødvendig. Anonymkode: b3bb9...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå