Anonym bruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Jeg har en datter på 14 som jeg er alenemor til. Vi har lyst på en sydentur i sommer. Vi har aldri vært i syden pga økonomien. Vi vil ha bading i både basseng og strand/hav. Hun er jo litt opptatt av shopping. Er det noen som har noen anbefalinger. Er usikker på «all inklusive» eller ikke. Har tenkt på Mallorca eller Kreta. Vil ikke bo på ett fest sted samtidig som lollo og bernie ikke er aktuelt. Vil noen tipse om steder, gjerne hotell og. Anonymkode: d5e00...a5a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg har en datter på 14 som jeg er alenemor til. Vi har lyst på en sydentur i sommer. Vi har aldri vært i syden pga økonomien. Vi vil ha bading i både basseng og strand/hav. Hun er jo litt opptatt av shopping. Er det noen som har noen anbefalinger. Er usikker på «all inklusive» eller ikke. Har tenkt på Mallorca eller Kreta. Vil ikke bo på ett fest sted samtidig som lollo og bernie ikke er aktuelt. Vil noen tipse om steder, gjerne hotell og. Anonymkode: d5e00...a5a Hei du! Så gøy med sydentur for mor og datter! Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å droppe Mallorca. Dere vil få en hyggeligere tur et annet sted. Turisthat er ikke det dere har lyst til å møte på deres første tur. Jeg ville heller ikke valgt all inc. Dere er som sagt på første tur og jeg anbefaler dere å gå på forskjellige restauranter, oppleve litt her og litt der og ikke låse dere til måltider på hotellet. Shopping er tingen som kan gjøre det litt vanskelig her. Jeg ville anbefalt en av de greske øyene og ville sett aller mest på de mindre og rolige øyene. Noe shopping er det selvsagt , men ikke som i en storby. Bor dere i Chania på Kreta så vil det være muligheter for noe shopping. Er det chartertur dere har lyst på?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg har en datter på 14 som jeg er alenemor til. Vi har lyst på en sydentur i sommer. Vi har aldri vært i syden pga økonomien. Vi vil ha bading i både basseng og strand/hav. Hun er jo litt opptatt av shopping. Er det noen som har noen anbefalinger. Er usikker på «all inklusive» eller ikke. Har tenkt på Mallorca eller Kreta. Vil ikke bo på ett fest sted samtidig som lollo og bernie ikke er aktuelt. Vil noen tipse om steder, gjerne hotell og. Anonymkode: d5e00...a5a https://www.apollo.no/hellas/lefkas/hotell/orion Dette er et helt nydelig hotell som ligger rett på stranden 😊
Anonym bruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Jeg ville reist til fastlandsspania jeg da, til et hotell med frokost og heller spist middag litt rundt omkring. Marbella er kjempekoselig https://www.tui.no/feriereiser/spania/costa-del-sol/marbella/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO - Search - NB - Sun %26 Beach - Southern Europe&agent=googleads&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-1yviRxwwQJXcYAGer2MYogX24g&gclid=EAIaIQobChMIltiEs-bKjAMVhVWRBR2FoBfvEAAYAiAAEgJ4OvD_BwE&gclsrc=aw.ds Mallorca ville jeg ikke reist til. Øye er altfor "turistifisert" og de fastboende ønsker deg ikke der... Anonymkode: 4ef6c...ae6
Anonym bruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april mamma til adhd gutt<3 skrev (8 timer siden): Hei du! Så gøy med sydentur for mor og datter! Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å droppe Mallorca. Dere vil få en hyggeligere tur et annet sted. Turisthat er ikke det dere har lyst til å møte på deres første tur. Jeg ville heller ikke valgt all inc. Dere er som sagt på første tur og jeg anbefaler dere å gå på forskjellige restauranter, oppleve litt her og litt der og ikke låse dere til måltider på hotellet. Shopping er tingen som kan gjøre det litt vanskelig her. Jeg ville anbefalt en av de greske øyene og ville sett aller mest på de mindre og rolige øyene. Noe shopping er det selvsagt , men ikke som i en storby. Bor dere i Chania på Kreta så vil det være muligheter for noe shopping. Er det chartertur dere har lyst på? Tusen takk for svar, jeg har tenkt på Chania ja. Ja jeg vil ha chartertur. Enkelt og greit. Men ja er enig i at å finne koselige restauranter er gøyere og får flere smaksopplevelser Anonymkode: d5e00...a5a
Anonym bruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april Vi var på Mallorca i fjor og slev om vi ikke merket noe til noe turisthat så ble vi selv så overveldet av mengden mennesker på flyplassen og turistbussene som kjører skytteltrafikk at det nok var siste tur på mange år. Veldig synd, for jeg elsker øya. Kreta utgår pga alle kattene. Jeg klarte ikke å slappe av når man satt med katter rundt på alle kanter mens man spiste ute. Så jeg hadde valgt en av de andre greske øyene, det er mange fine plasser å velge mellom. God tur, håper dere får en riktig hyggelig ferie. Anonymkode: ec8e7...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå