Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et hovedinnlegg + et svar på Trump-forumet i formiddag, men nå er det sporløst borte? Jeg kan ikke skjønne at det brøt noen regler, og uansett skal dere vel opplyse om at tråder blir slettet.

Anonymkode: 022b3...5a0

Skrevet

Når tre (eller flere) har rapportert et innlegg i en tråd så blir tråden borte til admin har ryddet i tråden. Så selv om ikke hovedinnlegget brøt noen regler så er det mulig at innlegg i tråden gjorde det.

Anonymkode: f9321...85b

Skrevet

De ble rapportert og er nå lagt inn i slette tråden. Begge trådene som ble fjernet la opp til brukerdebatt, og fortsatte med det utover i trådene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg leste et hovedinnlegg + et svar på Trump-forumet i formiddag, men nå er det sporløst borte? Jeg kan ikke skjønne at det brøt noen regler, og uansett skal dere vel opplyse om at tråder blir slettet.

Anonymkode: 022b3...5a0

Jeg ser det samme som deg. De slettes på grunn av noe de kaller brukerdebatt. Et ullent begrep, som gir lite mening. Tror de sletter fordi en del av disse trådene tar all oppmerksomheten. Det er jo gjerne de mest interessante trådene dessverre. Gjerne med litt høy temperatur. Men de tar som sagt mye oppmerksomhet, og det er kanskje ikke ønskelig.

Anonymkode: f3027...6e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ser det samme som deg. De slettes på grunn av noe de kaller brukerdebatt. Et ullent begrep, som gir lite mening. Tror de sletter fordi en del av disse trådene tar all oppmerksomheten. Det er jo gjerne de mest interessante trådene dessverre. Gjerne med litt høy temperatur. Men de tar som sagt mye oppmerksomhet, og det er kanskje ikke ønskelig.

Anonymkode: f3027...6e4

De to trådene som ble slettet var tråder på under en side hvor det hovedsakelig var dritt slenging mellom de som er for Trump og de som er mot Trump. Ingen av de handlet om Trump heller, kun for/mot debattantene. 

Skrevet

Ja, det blir fjernet tråder uten at det noengang blir kommentert i slette/modereringstråden. Hvorfor de gjør det sånn skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 432ca...5cb

Skrevet
Admin skrev (På 9.4.2025 den 14.10):

De to trådene som ble slettet var tråder på under en side hvor det hovedsakelig var dritt slenging mellom de som er for Trump og de som er mot Trump. Ingen av de handlet om Trump heller, kun for/mot debattantene. 

Det samme gjelder jo den nyeste fiske etter bråk-tråden. Den heter jammen ble det stille. 

Anonymkode: 0d636...7f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det samme gjelder jo den nyeste fiske etter bråk-tråden. Den heter jammen ble det stille. 

Beklager, den heter hva er skjedd her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

De to andre trådene hadde hovedinnlegg hvor det var brukerdebatt, den nyeste har ikke det, og brukerdebatten ble ryddet i sta.

Skrevet
Admin skrev (6 minutter siden):

De to andre trådene hadde hovedinnlegg hvor det var brukerdebatt, den nyeste har ikke det, og brukerdebatten ble ryddet i sta.

Det kommer helt an på definisjonen.

Det var et helt klart angrep på de som sympatiserer med Trump;

Ble det enkollektiv forståelse for hvor vannvittig det som skjer er?

Skrevet

Den siste tråden gikk på situasjonen mer enn brukerene. De to andre ble startet med brukerdebatt eller nedsettende kallenavn på grupper med brukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...