Gå til innhold

Stedatter vil ikke bruke eget bad

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Er du så interessert i fremmede menneskers liv? 

Anonymkode: 66736...076

Hehe, ja. Er veldig nysgjerrig på hvordan det går, ja. Er veldig interessert i en oppdatering. Men ser ikke ut som Hi er her. Mulig hun er opptatt med dette som vi har diskutert i tråden tidligere. Kanskje hun får tid. Håper bare hun har det bra. 

Anonymkode: 4eada...5de

Fortsetter under...

Ella-2 skrev (2 timer siden):

2 bad i huset. Jeg tenker at det da er naturlig å bruke det som er ledig. Egne bad kompliserer litt

Egne bad kompliserer ikke, det motsatte gjør. Når man ikke vet hva man kommer til, og man har sine faste ting der. Tenk så frustrerende. Kun white trash som ikke forstår dette.

Anonymkode: e4e06...beb

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Egne bad kompliserer ikke, det motsatte gjør. Når man ikke vet hva man kommer til, og man har sine faste ting der. Tenk så frustrerende. Kun white trash som ikke forstår dette.

Anonymkode: e4e06...beb

Det virker ikke som det er så enkelt i dette tilfellet. Men alle må selvsagt rydde opp etter seg

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men det du skrev det som at det var din mening.

Anonymkode: 74275...5d2

Ja, blir jo på en måte min mening også da. Siden jeg synes det blir litt strengt i en familie at det er så rigide regler på hvilket bad man kan bruke. Men så har heller ikke jeg opplevd det er å ha flere bad i huset heller da. Har bare ett bad + et lite ekstra et med bare toalett og vask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...