Anonym bruker Skrevet 9. april #26 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum, der diskuterer man. Dette er innenfor tema. Anonymkode: d13f5...c92 Ja, og jeg diskuterer ved å understreke det åpenbare: Det finnes ingen fasit på hva det er som gjør at noen føler seg bra/bedre. Merkelig at det fremdeles er så vanskelig for enkelte å innse at folk er forskjellige. Anonymkode: 1e595...bf4
Anonym bruker Skrevet 9. april #27 Skrevet 9. april Akkurat det her du all rett til å velge, og ingen har noe å si på det, trives du slik, så kos deg Men vil anbefale deg å pusse tenner hver dag, kan finne på å bli veldig dyrt dersom du ikke gjøre det Anonymkode: f8919...92d
Anonym bruker Skrevet 9. april #28 Skrevet 9. april Følelsesvims skrev (På 8.4.2025 den 12.12): Pusse tenner ville jeg gjort da, om bare for å unngå så stor tannlegeregning på sikt! Det tenkte jeg og, å ignorere tannhelsen kan straffe seg hardt. Anonymkode: 510e0...7bd
prekæs Skrevet 10. april #29 Skrevet 10. april En ting er vesentlig. Så lenge du opptrer greit overfor meg, så blåser jeg i private preferanser. Fullstendig uinteressant egentlig, selv om kanskje tror det interesserer, gjør det ikke det.
Anonym bruker Skrevet 10. april #30 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (På 8.4.2025 den 8.45): Jeg er en voksen dame som bor alene. Jeg treffer skjeldent venner og familie. Og jeg handler en gang hver 14. dag, og er dessverre arbeidsledig for tiden, så er lite ute av hus. Derfor kan jeg gå å surre inne i huset i flere dager uten å dusje, pusse tennene eller vaske meg. Jeg går alltid naken, men ligger på et teppe på sofaen. Jeg lukter ikke godt, men bryr meg egentlig ikke om det. Jeg er heller ikke en kvinne som må være "fresh" til en hver tid. Det er min hemmelighet, det er absolutt ingen som vet dette om meg. Skal jeg ut eller venter folk, er jeg alltid nydusjet og velstelt. Regner egentlig ikke med det, men er det flere som gjør som meg? Igjen, ikke døm meg for hvordan jeg velger å leve mitt liv. Men spørsmål er selvsagt greit. Anonymkode: 4b9a2...121 Det eneste jeg reagerer på her er at du ikke pusser tenner, det bør du gjøre morgen og kveld. Ellers er det opptil deg hvor sjelden du dusjer, går ut, handler,om du går naken hjemme osv. Anonymkode: 45d90...f6b
Anonym bruker Skrevet 11. april #31 Skrevet 11. april Takk for alle svar. Jeg har tatt rådene vedrørende tannpuss. Hi Anonymkode: 4b9a2...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå