Gå til innhold

Jeg blir ikke kvitt barnemark!!!!!!! Voksen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk barnepark i barnehagen og yngste fikk det, 5 år gammel. Jeg fikk det, og søsteren fikk det i etterkant av at han ble smittet. 

Vi behandlet dette med vermox, skiftet sengetøy og alt man skal. Barna ble kvitt det, men JEG som voksen har hatt TRE tilfeller i senere tid. Jeg blir sprø! Barna har ikke hatt det igjen, tro meg jeg hadde hørt det for de tåler minimalt med ubehag 🫢 

Er det tablettene som ikke har tatt livet av marken kun hos meg? Er det stadig tilbakevendende fordi noen av eggene overlever kuren? Hva gjør jeg? Har lyst til å dra ut hele tarmen!!!!😭

Nå tok jeg en tablett i kveld, og tar ny om 2 uker. Blir det ikke borte nå må jeg til lege. Finnes det noe sterkere enn vermox?

Anonymkode: a1e99...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då ringer du lege og får en dosering du skal bruke! Finnes og en type tabletter på resept, som brukes viss det trengs

Anonymkode: 96764...7a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Då ringer du lege og får en dosering du skal bruke! Finnes og en type tabletter på resept, som brukes viss det trengs

Anonymkode: 96764...7a8

Jeg har irritabel tarm og løs avføring. Mistenker at pga hypping tømming av tarmen rekker ikke kuren å virke ordentlig. Vil dette da bli samme problem med annen medisin/dose? 

Ok, så det finnes andre medisintyper man kan prøve. Skal ringe legen og høre. 

Skrevet

Vi hadde samme problem bare med vår datter. Til slutt fikk hun ett reseptbelagt middel som tok knekken på det. Jeg ville ringt legen og bedt om det allerede i.morgen. 

Anonymkode: 2d6fd...071

Skrevet

Vi er heldigvis forbi barnemarkstadiet. Vi hadde en runde der Vermox ikke virket. Da fikk vi resept på et annet middel - husker ikke hva det het. Det tok knekken på det.

Anonymkode: 89384...510

Skrevet

Ok, da blir det lege og ny medisin. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...