Anonym bruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Jeg sliter med vektøkning, jeg trener og spieser sånn passe sunt, men går alikevell opp i vekt. Jeg vet hva som skal til, så det er ikke her det ligger. MEN det jeg lurer på da er: hvilke legemidler hjalp deg å gå ned i vekt? Jeg har desverre ikke råd til Wegovy. Finnes det noe på markedet som er like effektivt? Eler som rett og slett bare hjelper en i en periode for å få litt fortgang i vekttap og motivasjonen... Anonymkode: 455e0...7fa
Anonym bruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Jeg prøvde Wegovy, men ble rett og slett syk. Utrolig dårlig, samt at jeg endte på sykehuset en gang. Ikke verdt det etter min mening. Jeg har startet på lavkarbo, og det gjør underverker for kroppen min. Har du prøvd det? Anonymkode: bac64...a55
Anonym bruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Jeg går på mysimba. Hadde høyt blodtrykk så fikk den på blåresept. Vet ikke hva den koster uten blåresept Anonymkode: 529e5...837
Anonym bruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg sliter med vektøkning, jeg trener og spieser sånn passe sunt, men går alikevell opp i vekt. Jeg vet hva som skal til, så det er ikke her det ligger. MEN det jeg lurer på da er: hvilke legemidler hjalp deg å gå ned i vekt? Jeg har desverre ikke råd til Wegovy. Finnes det noe på markedet som er like effektivt? Eler som rett og slett bare hjelper en i en periode for å få litt fortgang i vekttap og motivasjonen... Anonymkode: 455e0...7fa Jeg sparer 1500 pr mnd i mat og godteri etter jeg startet på wegovy Anonymkode: 5e1a3...b1e
Anonym bruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg prøvde Wegovy, men ble rett og slett syk. Utrolig dårlig, samt at jeg endte på sykehuset en gang. Ikke verdt det etter min mening. Jeg har startet på lavkarbo, og det gjør underverker for kroppen min. Har du prøvd det? Anonymkode: bac64...a55 Hvordan syk ble du? Anonymkode: 5e1a3...b1e
Anonym bruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan syk ble du? Anonymkode: 5e1a3...b1e Nyrestein, betennelse i galleblæren, konstant kvalm og helt forstoppet. To ganger innlagt på sykehuset de tre mnd jeg tok det. Anonymkode: bac64...a55
Anonym bruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Jeg sparer inn utgiftene til Wegovy på mindre inntak av mat og godteri. Anonymkode: d5ee6...633
Anonym bruker Skrevet 8. april #8 Skrevet 8. april Hvordan får dere resept på Wegovy? Er legen grei..? Anonymkode: 3a188...706
Anonym bruker Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hvordan får dere resept på Wegovy? Er legen grei..? Anonymkode: 3a188...706 Grei? Jeg oppfyller kriteriene for Wegovy og ønsket å prøve. Legen er lege. Anonymkode: d5ee6...633
Anonym bruker Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan får dere resept på Wegovy? Er legen grei..? Anonymkode: 3a188...706 Jeg hadde ikke krav etter vekten, men fordi jeg snorket (mest sannsynlig pga overvekt) fikk jeg resept. Jeg kjenner veldig mange som har fått resept, siden du selv betaler for det, tror jeg legene er litt mere "slepphendt". Skulle du hatt det på blå resept, vil jeg tro legene hadde vært strengere. Anonymkode: 2f868...3ca
Anonym bruker Skrevet 8. april #11 Skrevet 8. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan får dere resept på Wegovy? Er legen grei..? Anonymkode: 3a188...706 Har du høy bmi så får du jo det. Etter at den bare ble mulig å få på hvit resept så du må betale det hele selv ble det problemfritt. Anonymkode: 9be1d...bf7
Anonym bruker Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har du høy bmi så får du jo det. Etter at den bare ble mulig å få på hvit resept så du må betale det hele selv ble det problemfritt. Anonymkode: 9be1d...bf7 Og hva er grensa på bmi for å få det? Anonymkode: 7fc04...16f
Anonym bruker Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og hva er grensa på bmi for å få det? Anonymkode: 7fc04...16f Klippet fra nett: Legemiddelet er godkjent for behandling av overvekt hos pasienter med kroppsmasseindeks (BMI) fra 30, eller fra 27 dersom man har visse tilleggstilstander som kan medføre risiko. Anonymkode: 9be1d...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå