Gå til innhold

Beredskap, egen kasse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen egen kasse nei, mye greiere å ha det der det naturlig hører hjemme så man kan finne det ved behov.

Når det kommer til mat har jeg alltid en ekstra av ting som kan lagres, f.eks har jeg en åpnet og en uåpnet pakke med havregryn i skapet, når den åpnede nærmer seg tom kjøper jeg en ny så jeg alltid har en mer enn jeg bruker. På den måten går ikke ting ut på dato heller.

Stearinlys har jeg alltid mye av, i et bestemt skap. Batterier ligger i en skuff på vaskerommet osv osv.

Vi skal nok klare oss ganske lenge med det som er i hus altså. Selv om vi ikke har noen egen beredskapskasse liksom.

Anonymkode: e2bef...ae9

Jeg har egen kasse med bind, tamponger, batterier ol og en kasse til  hermetikk. Mel, havregryn ol har jeg handlet et stort lager av som står på matboden. Det brukes av og fylles på hele tiden. 

vi spiser aldri hermetikk så det går ut på dato etter noen år og må byttes ut. (Men beholder mye av det siden best før datoen er kort i forhold til hvor lenge det faktisk er spiselig. 

Anonymkode: c40d7...7d6

Jeg har en egen kasse med en del langtidsholdbart som vi ikke bruker i det daglige, men som er grei mat om strøm og vann forsvinner. Basisvarer som mel, pasta, ris osv har jeg alltid litt ekstra av, men skulle gjerne hatt plass til mer. det krever bare at jeg omorganiserer og kvitter meg med en del ting i spiskammeret mitt og det er en oppgave jeg skyver foran meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...