Gå til innhold

Børste til langt krøllete hår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og datteren min bruker slike børster, det var frisøren som anbefalte det

https://lyko.com/no/ibero/ibero-spiral-hair-brush?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzMi_BhACEiwAX4YZUHEFxXbJItUFZPTV8CgypWDANU8Mke2FpQHQ6qHt53Vq-oCtxgsP2hoC9y8QAvD_BwE

De har tilsvarende overalt, også på Normal.

Etter vask anbefaler jeg og ta litt krem og litt olje sammen i hånden, bland det og ta i håret. Litt krøllekrem til slutt.

Anonymkode: 13549...f3c

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Har ei datter med langt krøllete hår,  fine/tynne hårstrå som lett floker. Noen tips til god børste til dette håret? Og evt gode produkter?

Anonymkode: e97a1...e54

Ikke bruk børste på krøller, bruk grov kam og helst bare gre når håret er vått. 

Anonymkode: 54712...494

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bruker en stor og grov kam. Om jeg børster så blir det bare stort og ikke så mye krøll

Anonymkode: e61cc...3c1

Børster kun når det er vått og da forhindres det. Må børstes, kam greier ikke ta alle flokene.

Anonymkode: e97a1...e54

Annonse

Anonym bruker skrev (På 6.4.2025 den 10.01):

Jeg og datteren min bruker slike børster, det var frisøren som anbefalte det

https://lyko.com/no/ibero/ibero-spiral-hair-brush?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzMi_BhACEiwAX4YZUHEFxXbJItUFZPTV8CgypWDANU8Mke2FpQHQ6qHt53Vq-oCtxgsP2hoC9y8QAvD_BwE

De har tilsvarende overalt, også på Normal.

Etter vask anbefaler jeg og ta litt krem og litt olje sammen i hånden, bland det og ta i håret. Litt krøllekrem til slutt.

Anonymkode: 13549...f3c

Jeg har også denne, og har fått et nytt hårliv😆 🤩 Anbefaler denne. Jeg har en fra normal.

Jeg har veeeeldig tykt, langt hår med fall og krøller. 

Anonymkode: 48513...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...