Gå til innhold

Ingen verdensrekord, akkurat, men ...

Anbefalte innlegg

... etter alvorlig sykdom har jeg gått ned 25 kg i løpet av knapt to år. Deilig å se litt bedre ut! Kan gjerne gå ned ca. fem kilo til, men da bør det stoppe. Hvordan skal jeg få til å stoppe? Kiloene renner jo bare av! 

Anonymkode: 48f11...97f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453576-ingen-verdensrekord-akkurat-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre nå jobben begynner… Jeg er omtrent i samme situasjon. Kronisk syk. Har tatt skikkelig tak og gått ned 20kg på ett år. Nå begynner jobben. Å ikke falle tilbake til gamle uvaner, men fortsette å ta sunne valg. Jeg vet ikke hvordan det skal gå, men jeg vil IKKE opp igjen. Håper du far noen gode tips jeg kan smuglese 😜

oslofrk skrev (39 minutter siden):

Det er dessverre nå jobben begynner… Jeg er omtrent i samme situasjon. Kronisk syk. Har tatt skikkelig tak og gått ned 20kg på ett år. Nå begynner jobben. Å ikke falle tilbake til gamle uvaner, men fortsette å ta sunne valg. Jeg vet ikke hvordan det skal gå, men jeg vil IKKE opp igjen. Håper du far noen gode tips jeg kan smuglese 😜

Er jo ikke samme situasjon da. Ho har rast ned i vekt ufrivillig etter alvorlig sykdom, og spør hvordan hun skal stoppe vektnedgang. 

hi, tar du noe medisiner eller er du frisk igjen? Når man bruker kroppen lite og kanskje har dårlig matlyst også så er det lett at kiloene renner av. Det er ganske mange kilo på kort tid. Prøv å spis regelmessig og hold deg litt i mosjon

Anonymkode: ce6ac...66b

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

... etter alvorlig sykdom har jeg gått ned 25 kg i løpet av knapt to år. Deilig å se litt bedre ut! Kan gjerne gå ned ca. fem kilo til, men da bør det stoppe. Hvordan skal jeg få til å stoppe? Kiloene renner jo bare av! 

Akkurat det kommer jo an på hva som er grunnen til at du raser ned i vekt da. Er det bivirkning av medisiner som gir dårlig matlyst, er sykdommen i seg selv eller gikk du først ned fordi du var syk og så har du fortsatt å gå ned fordi du ønsket det, men nå vil du stoppe? Hvis vekttapet skyldes sykdommen eller medisinene så må du ta det opp med legen og høre hva som kan gjøres. Kanskje du kan bytte medisin, endre styrke, endre noe i kosten slik at du ikke fortsetter å gå ned, men siden du skriver at vekttapet har skjedd ifbm alvorlig sykdom så er dette noe du bør få råd og hjelp til av helsepersonell og ikke på et anonymt forum.

Anonymkode: 94a3e...4e0

oslofrk skrev (På 6.4.2025 den 1.27):

Beklager HI!

Fullstendig skivebom 🙄

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Snakk om kokettering. Jeg går jo bare ned. Som en tidligere tjukkas må du altså jåle deg med at du blir jo for tynn. 😂😂😂

Anonymkode: c7320...a17

Hva er galt med deg, da? Misunnelig? Du er i alle fall ufin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...