Gå til innhold

Brudd i småbarnsfasen. Har noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hvor langt gikk det før dere gikk fra hverandre? 

Hva var årsaken?

Hadde dere forsøkt terapi eller familievernkontoret?

Hvordan var din egen oppvekst?

Jeg og min samboer har store problemer. Vi har hatt det siden vi ble foreldre. Vi kan ha det fint og ha noen gode dager innimellom, men vi krangler nesten hver eneste dag, og ting eskalerer mer og mer.

Vi har kalt hverandre opp osv. Jeg er så irritert at jeg kan føle hat og avsky. Det verste er at 3 år med dette har gjort meg så godt som immun, og jeg vet ikke lenger hvordan det er å leve uten dette mørke teppet som ligger over hjemmet vårt. 

Jeg er redd det har gått for langt allerede og redd for hvor det ender. Ting blir kastet i raseri av og til, hovedsakelig av min samboer. Det er nebbing og slengbemerkninger nesten daglig. Foran barnet har jeg pokeransikt så godt jeg klarer.

Jeg har absolutt ingen å snakke med om det. Samboer anerkjenner ikke problemene i like stor grad.

Anonymkode: 30d03...f66

Fortsetter under...

Høres ut som dere har godt av terapi, minst. Samtidig høres det ut som om du egentlig er ferdig… 

Jeg var sammen med faren til eldste fra jeg var 16 til 21. Vi burde aldri blitt sammen i utgangspunktet, men da jeg fikk henne ble jeg brått eldre mentalt, mens han forble på samme sted. Han er klin gæern da, så han har ikke endra seg. Jeg møtte en annen, som gjorde at jeg fikk guts til å gå. Kunne aldri gått fra han alene, det hadde jeg ikke turt. 

Han er kontrollerende, manipulerende og nok ganske narsissist. 

Anonymkode: 2de28...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...