mamma til adhd gutt<3 Skrevet søndag kl 19:12 #26 Del Skrevet søndag kl 19:12 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men det er da fremdeles ikke negativt eller antisnobbete å trene uten å ha behov for en treningsklokke?? Anonymkode: f14e2...9c3 Nei, men det er negativt dersom man har så sterke meninger om motsatt fløy at man har behov for å ytre det høyt. Det er like teit å skulle være bedre fordi de løper uten som med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453565-er-det-snobbete-med-l%C3%B8ping-synes-dere/page/2/#findComment-150200895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:20 #27 Del Skrevet søndag kl 19:20 mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden): Nei, men det er negativt dersom man har så sterke meninger om motsatt fløy at man har behov for å ytre det høyt. Det er like teit å skulle være bedre fordi de løper uten som med. Spørsmålet var «Hvordan kan det være negativt, eller antisnobbete, å ha fokus på å bruke kroppen uten å ha behov for å verken telle skritt eller distanse?». Anonymkode: f14e2...9c3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453565-er-det-snobbete-med-l%C3%B8ping-synes-dere/page/2/#findComment-150200898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:25 #28 Del Skrevet søndag kl 19:25 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Om det er burde du i hvertfall begynne å løpe. Vi trenger flere snobber i Norge. Det er alt for mange i allværsjakker, av frykt for at noen skal oppdage at de har god økonomi. Nordmenn er blitt noen gjennomsnittlige slarker. Det er usselt å se så mange nisser med millionlønn, de har ingen stil, sikkert fordi de ikke fortjener lønna si. Sosialistene har dominert motebildet alt for lenge. Direktøren uten slips, og med et par skjorteknapper åpen, er ut. Anonymkode: 2d04c...359 Så har jeg hørt det også. Hva har min manglende interesse for mote/klær med min kompetanse på jobb? Jeg gjør en viktig jobb i et felt med alt for lav rekruttering. Jeg fortjener hver eneste krone. Jeg bruker så lite som mulig på klær og ingenting på løping. Jeg går i fjellet, men til din ergrelse går jeg da helst i slitt gammel ull innerst og allværsjakke og -bukse. I tillegg har jeg noen ulekre gamle fjellsko i skinn som jeg bruker på 15. året. Tenk så ulekkert. Heldigvis er jeg passert 40 og gir flatt faen i hva andre måtte mene om min stil. Særlig blånisser. Anonymkode: 7e438...2a7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453565-er-det-snobbete-med-l%C3%B8ping-synes-dere/page/2/#findComment-150200900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:12 #29 Del Skrevet søndag kl 21:12 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden): Det er vel noe ved det å ikke forstå at duppeditter kan hjelpe mange med å holde motivasjonen oppe, bli kjent med egen treningsform og en måte å holde statistikk. Både for seg selv og feks i vennegjengen. Gutta mine løper mye og kompisene motiverer hverandre på Strava . Det bør være like innafor å løpe uten noe som helst annet utstyr enn helt kurante joggesko som å investere i utstyr. Det viktigste er jo at begge gruppene løper. At man ikke ønsker å benytte det selv betyr jo ikke at man ikke forstår at andre har andre behov? Jeg stiller spørsmål ved hva som er negativt med å ikke trenge/ønske/ville måle alt. Jeg går tur fordi jeg liker det, jeg går så langt jeg vil eller har tid til og så går jeg hjem igjen. En god tur for kropp og sjel, og med null behov for å tracke noe som helst. At det skal være antisnobbete… Det er bare merkelig. Anonymkode: 39841...0e3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453565-er-det-snobbete-med-l%C3%B8ping-synes-dere/page/2/#findComment-150200920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå