Gå til innhold

Var på date i går. Andre date ❤️

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Wtf?? De fleste respekterer et nei?? Er du helt ute? Et nei skal respekteres UANSETT! Og denne mannen HI har vært på date med respekterer ikke HI sine grenser, han har dårlig utviklede antenner og tar mer hensyn til egne behov enn hennes. 
Han kjørte bil, var dermed klink edru, akkurat som om alkohol skulle ha vært en unnskyldende faktor.

Jeg hadde ikke møtt denne mannen igjen, HI, jeg vil ikke bruke tid på en mann som er så dårlig til å lese mine signaler at han ikke hører når jeg sier nei. 

Anonymkode: 41502...fd6

Jeg sa ikke nei ❤️ sa bare at det ble rart og at jeg ikke følte meg vell. 

Anonymkode: 5f0ef...891

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg er ikke prippen jeg heller. Men det passet seg egentlig ikke!  Ble veldig overrasket. Er denne magefølelsen 

Trenger du egentlig magefølelse for å vite at dette ikke var greit? Det er et rødt flagg. 

Anonymkode: 80a55...917

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg sa ikke nei ❤️ sa bare at det ble rart og at jeg ikke følte meg vell. 

Hvordan reagerte han på dette?

Stoppet å fingre deg?

Beklaget han?

Hvis han ikke gjorde noe av dette så bør du i alle fall ha dårlig magefølelse.

Spurte han først også uttrykte du  at du syntes det var rart, og så insisterte han likevel?

Da bør du også ha dårlig magefølelse. 

Anonymkode: 41e52...0c7

Har du dårlig magefølelse så kutter du han ut. I denne fasen skal alt være sukkerspinn og hjerter, de dårligere sidene kommer tidsnok. 

Angående selve handlingen så kommer det helt an på settingen. Hadde jeg falt ordentlig og kjemien stemte umiddelbart hadde mye vært både greit og ønskelig, men om han ikke hadde stoppet om jeg ga uttrykk for at jeg ikke ville så hadde det vært takk og farvel umiddelbart. 

Anonymkode: 327ba...c05

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan reagerte han på dette?

Stoppet å fingre deg?

Beklaget han?

Hvis han ikke gjorde noe av dette så bør du i alle fall ha dårlig magefølelse.

Spurte han først også uttrykte du  at du syntes det var rart, og så insisterte han likevel?

Da bør du også ha dårlig magefølelse. 

Anonymkode: 41e52...0c7

Ja, dette.

Annonse

Jeg tipper du har dårlig magefølelse fordi du uttrykte at å bli fingret av ham føltes feil for deg, men han fingret deg alikevell. Har jeg rett?

Så den dårlige magefølelsen din kommer av at denne mannen ikke respekterte ditt nei og dine grenser og ikke fordi han hadde lyst på deg.  Og ja, det  er et STORT rødt flagg!

*Nøtta* skrev (2 minutter siden):

Jeg tipper du har dårlig magefølelse fordi du uttrykte at å bli fingret av ham føltes feil for deg, men han fingret deg alikevell. Har jeg rett?

Så den dårlige magefølelsen din kommer av at denne mannen ikke respekterte ditt nei og dine grenser og ikke fordi han hadde lyst på deg.  Og ja, det  er et STORT rødt flagg!

Ja, det stemmer 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det stemmer 

Da har magefølelsen din helt rett. Magefølelsen vår har alltid rett. Utfordringen blir å lytte på den. Hjernen din vil prøve alt den kan nå for å få deg til å komme opp med unnskyldninger for handlingene hans,men det er hjernen jobb å alltid ville få oss til å ta minste motstands vei til lykke og det "trygge og kjente", selvom "tryggheten" ofte ikke er bra for oss. 

Hør etter hva intuisjonen din forteller deg nå. Du kan finne deg noen andre som faktisk respekterer deg fra første date.

*Nøtta* skrev (2 timer siden):

Da har magefølelsen din helt rett. Magefølelsen vår har alltid rett. Utfordringen blir å lytte på den. Hjernen din vil prøve alt den kan nå for å få deg til å komme opp med unnskyldninger for handlingene hans,men det er hjernen jobb å alltid ville få oss til å ta minste motstands vei til lykke og det "trygge og kjente", selvom "tryggheten" ofte ikke er bra for oss. 

Hør etter hva intuisjonen din forteller deg nå. Du kan finne deg noen andre som faktisk respekterer deg fra første date.

Plagsom hjerne vi har 😅 Takk for svar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...